Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Tuesday 12 November 2013

TESTIMONI: BERHENTI MEROKOK DENGAN VIVIX SHAKLEE

Bukan senang nak berhenti merokok.Terutama sekali apabila tabiat itu dah berpuluh-puluh tahun sebati dalam diri. Tapi, kalau ada tekad yang kuat dan sentiasa berusaha, pasti akan berjaya, Alhamdulillah..sudah ramai yang berjaya berhenti daripada merokok apabila mengamalkan Vivix Shaklee. Tak percaya? 

Mari kita lihat testimonial di bawah:


testimoni vivix, berhenti merokok, vivix shaklee
Dan juga video ini. (credit to: vitaminibu.com)


Jadi buat isteri-isteri yang prihatin, suami-suami yang caring, anak-anak yang mengenang budi, kekasih-kekasih yang mengambil berat, kalau anda mahukan smoke free zone di rumah dan di sekeliling anda, apakata hadiahkan kepada kepada orang yang tersayang Vivix Shaklee ini. Bukan sahaja dapat berhenti merokok, tetapi udara juga tidak tercemar, hidup lebih sihat, dan paling best sekali poket juga tidak semakin menipis. 

Apatah lagi pada bulan ini, setiap pembelian Vivix anda akan mendapat penjimatan hampir RM100!! Kalau tak cuba, kita tak tahu. Harga rokok makin naik, tapi harga Vivix menjunam jatuh. Alang-alang baru nak cuba, inilah masa yang terbaik untuk memilikinya! Ia murah, ia sedap, dan InsyaAllah berkesan! Daripada 'membakar' duit membeli rokok, apa kata gunakan duit rokok itu untuk membeli sesuatu yang lebih memberi manfaat kepada kita dan orang di sekeliling kita. Bukankah itu lebih elok?

Suami saya juga dalam proses untuk berhenti merokok. Selepas hari ketiga saya hadiahkan Vivix, dia berkata "Vivix ni bagus ye untuk buang toksin, najis jadik HITAM betul!". 

Ya, Itu baru satu kejutan yang kita dapat lihat. Yang kita tak nampak pada organ dalaman ni entah sehitam manalah pulak agaknya dah ye? Tak takut ke dengan apa bakal terjadi kalau masih terus-terusan merokok? Tak kasihan kah kepada isteri dan anak-anak yang turut terpaksa menerima akibat?

Jadi, cubalah Vivix ni. Kalau langsung tak cuba macam mana nak tahukan?  Saya doakan semakin ramai mendapat manfaat dari Vivix ini dalam usaha mereka untuk berhenti merokok.

Untuk pesanan dan maklumat lanjut, hubungi farafadzil[at]gmail.com atau sms/whatsapp 012-357 9599. Jom sama-sama mencipta dunia bebas asap!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...