Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Tuesday 23 October 2012

Shaklee Performance® : Bekalan wajib semasa bercuti

Lagi 3 hari kita akan menyambut Hari Raya Korban. Kebetulan pada tahun ini, hari raya Aidiladha jatuh pada hari Jumaat. Jadi saya yakin ramai yang akan mengambil peluang ini untuk balik ke kampung atau pergi bercuti. Seperti biasa, semua lebuh raya tak kira ke utara, selatan mahupun ke timur terutama ke Kelantan, mesti akan sesak dengan kenderaan. R&R mesti akan penuh..nak ke toilet pun mesti kena beratur panjang. Nak singgah makan, mesti kena tunggu turn untuk dapat tempat duduk. Jenuh rasanya. Tapi, memang itulah pun yang biasa kami lalui kalau berhenti di Tapah, Sungai Perak kalau balik ke Penang ataupun di lebuhraya karak kalau destinasi menghala ke Pahang. Itu sebabnya kalau bukan kerana nak menunaikan solat, kadang-kadang saya cukup malas nak berhenti kalau semata-mata mahu ke toilet.  Tapi, nak tak nak kadang-kadang terpaksa juga. Apabila menyusukan anak, saya lebih kerap dan lebih banyak minum air dan menyebabkan rasa kerap mahu ke tandas. Dan bukan saya sahaja, perjalanan yang jauh dan lama kerana kesesakan lalu lintas turut membuatkan suami berasa letih memandu dan memerlukan rehat dan minum sekali sekala. Tapi itu dulu… sebelum saya berjumpa dengan Shaklee Performance (Drink) Orange..




Saya mula mengambil Performance Drink pada bulan Ramadhan tahun 2011 untuk mengekalkan kandungan air dalam badan. Maklumlah, pada masa itu saya masih membekalkan EBM untuk Irfan dan memang sangat kehausan setiap kali selepas pam. Tapi Alhamdulillah..dengan mengamalkan ESP dan Shaklee Performance setiap kali selepas bersahur dan berbuka, saya dapat menjalani ibadah puasa tanpa sebarang masalah dan dapat membekalkan susu untuk Irfan seperti biasa. Langsung tidak terjejas kuantiti walaupun sedang berpuasa. Saya tidak berasa terlampau haus (thanks to Shaklee Performance) dan tidak juga terlalu lapar (thanks to ESP!). Alhamdulillah..walaupun berpuasa, saya masih bertenaga dan mampu bekerja dan menyusukan anak seperti biasa.

Jadi, sebagai bekalan semasa bercuti, pastikan anda juga memiliki Shaklee Performance ini.

Apakah keistimewaan Performance Drink Orange ini?

Shaklee Performance® terbukti secara klinikal yang ia lebih baik baik untuk penghidratan berbanding air. Tambahan pula, Performance Drink ini mengandungi lebih banyak elektrolit dan dapat membekalkan lebih banyak tenaga berbanding minuman tenaga atau isotonk yang berada di pasaran. Elektrolit OPTI-LYTE™  yang ekslusif daripada Shaklee yang disertakan dengan campuran unik karbohidrat memberikan tenaga yang segera dan berpanjangan serta menyokong penghidratan yang optimum.

Terbukti secara klinikal 
  • Dapat meminimakan kehilangan bendalir dari badan untuk penghidratan yang berterusan. 
  • Mengekalkan tahap glukosa dalam darah agar mampu mengeluarkan tenaga yang banyak secara berterusan dan meningkatkan stamina. 
  • Meningkatkan stamina untuk prestasi sukan yang lebih baik.
Tanpa perasa, pemanis mahupun pengawet tiruan. Hanya rasa orange yang enak dan semestinya halal.. :)

Best kan ? Jom kita minum segelas Performance (Drink) Orange ini sebelum bertolak ke destinasi supaya kita tidak berasa lesu dan kerap berhenti di sepanjang perjalanan. Juga terbaik untuk semua ahli sukan, ibu-ibu yang sedang berpuasa atau menggantikan puasa, yang mengalami cirit-birit dan mereka yang bekerja berat yang sentiasa memerlukan stamina dan tenaga.

Hubungi 012-3579599 atau email farafadzil@gmail.com untuk mendapatkannya dengan sesuatu yang istimewa!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...