Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Tuesday 12 November 2013

Nak Cepat Hamil? Meh Cuba Set Kesuburan Shaklee!




Sudah lumrah pasangan yang berumah tangga ingin cepat hamil dan mendapat cahaya mata. Namun rezeki anak, hanya Tuhan yang Maha Mengetahui dan Maha Berkuasa tahu bila kita bersedia untuk memikul amanah itu. Sedangkan Nabi Zakaria a.s dan Nabi Ibrahim a.s juga diuji dengan ujian ini, apatah lagi kita yang hanya seorang hamba yang sangat kerdil. Bersabar ye. Jangan putus berdoa dan berusaha. Dapatkan nasihat doktor untuk mendapat kesahihan masalah yang mungkin anda dan pasangan yang sedang hadapi dan berusahalah dengan cara selamat untuk mendapatkan zuriat.

Salah satu caranya adalah dengan mengamalkan set kesuburan Shaklee. Supplement Shaklee yang telah bertapak lebih dari 50 tahun di pasaran merupakan supplement yang diuji secara klinikal dan mendapat kelulusan KKM serta dijamin halal dan boleh digunakan tanpa was-was. Untuk menggalakkan kehamilan yang cepat, anda dan pasangan anda boleh mencuba set kesuburan Shaklee berikut yang terdiri daripada B-Complex, GLA Complex, Alfalfa Complex, Zinc  Complex dan Vitamin E.
set kesuburan shaklee, dapat anak, tips dapat anak, tips kesuburan,tips cepat hamil, b complex, gla, alfalfa, vitamin e, zinc
 
Bagaimana Set Kesuburan Shaklee ini boleh membantu untuk cepat hamil? Mari kita baca fungsi setiap supplement di dalam set kesuburan ini.

B-Complex – Vitamin B-Complex penting bagi memberi stamina dan tenaga kepada kedua-dua pasangan.  Ia juga bersifat anti-stress yang membolehkan suami isteri lebih tenang dan lebih menikmati masa ‘bersama’. Dan yang paling penting sekali, B-complex Shaklee amat baik untuk para isteri yang ingin cepat hamil kerana ia mengandungi Asid Folik yang merupakan komponen penting bagi menggalakkan pertumbuhan janin. Pakar kesihatan juga sangat menitikberatkan pengambilan Asid Folik bagi mereka yang sedang merancang kehamilan.

GLA Complex GLA Complex merupakan asid lemak Omega 6 yang sangat baik untuk wanita.  Ia membantu wanita untuk menghasilkan cecair serviks yang sangat subur dan berkualiti agar sperma dapat bertahan sehingga 5 hari di dalam rahim.  Selain itu, GLA Complex juga membantu dalam menstabilkan hormon wanita. Ia dapat  mengurangkan rasa sakit senggugut dan memperbetulkan semula kitaran haid bagi mengenal pasti waktu ovulasi yang tepat yang kadang-kala menjadi punca  ketidaksuburan. GLA Complex juga dipercayai dapat mengecutkan cyst dan mempunyai manfaat  dan kandungan 2 kali ganda lebih baik dari Evening Primrose Oil (EPO) yang terdapat di pasaran.

AlfalfaAlfalfa Complex Shaklee yang berfungsi sebagai kacip Fatimah dapat membantu wanita untuk ‘tidak cepat kering’ semasa ‘bersama’ bagi membolehkan pasangan untuk lebih ‘menikmati’ masa bersama.  Ia juga dapat merawat masalah keputihan dan kegatalan vagina yang menyebabkan ketidakselesaan. Selain itu, Alfalfa juga bertindak sebagai agen pendetoks bagi mengatasi masalah berat badan yang boleh  menjadi punca ketidaksuburan.

Zinc Complex Zinc adalah mineral yang sangat memainkan peranan penting dalam kesuburan lelaki. Ia penting dalam penghasilan hormon testosteron dan sperma yang lebih banyak, berkualiti , kuat dan aktif bergerak menuju ke ovum.

Vitamin EVita-E Complex Shaklee seringkali dijolokkan dengan gelaran ‘vitamin cinta’ kerana keupayaannya merangsang pasangan suami isteri untuk kerap ‘bersama’. Justeru, ini meningkatkan lagi keberangkalian isteri untuk hamil dan pasangan untuk menimang cahaya mata. Ia juga dapat meningkatkan kelakian si suami dan menyuburkan sistem reproduksi lelaki dan wanita.

InsyaAllah dengan gabungan vitamin dan mineral dalam Set Kesuburan Shaklee ini, pasangan akan merasa lebih sihat dan bertenaga untuk bersama tanpa perlu risau tentang jaminan keselamatan produk yang diambil. Set kesuburan Shaklee memberi harapan baru kepada setiap pasangan yang ingin mendapatkan anak . Dengan sel yang sihat, badan juga akan sihat, dan  peluang untuk cepat hamil akan menjadi lebih cerah.

Selain mengamalkan supplement ini,  pasangan suami isteri yang hendak menimang cahaya mata haruslah sentiasa makan makanan yang berkhasiat dan rajin bersenam bagi mengelakkan berat badan menjadi punca ketidaksuburan. 

Sambil kita berusaha, sentiasalah berdoa dan berserah kepada Allah, kerana Dia sahaja yang Maha Mengetahui hikmah di sebalik setiap ujian yang diberi. Rajin-rajinlah bersedekah dan mengamalkan Doa Nabi Zakaria di bawah ini. Moga-moga suatu hari nanti permintaan untuk menimang anak diperkenankan.

doa nabi zakaria, set kesuburan shaklee, tips dapat anak, tips mudah hamil



Surah Al- Imran 3:38 

Ketika itu Nabi Zakariya berdoa kepada Tuhannya, katanya: “Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaku dari sisiMu zuriat keturunan yang baik sesungguhnya Engkau sentiasa Mendengar (menerima) doa permohonan. 


doa nabi zakaria, set kesuburan shaklee, tips dapat anak, tips mudah hamil

 
Surah Al-Anbiya:21:89

“Ya Tuhanku janganlah Engkau membiarkan Aku hidup seorang diri [tidak mempunyai keturunan yang mewarisi] dan Engkaulah waris yang paling Baik”

Hubungi 012-357 9599 atau farafadzil[at]gmail.com untuk pesanan Set Kesuburan Shaklee dan konsultasi vitamin dan mineral yang bersesuaian dengan masalah dan bajet anda. Setiap pembelian dengan VItamin Online Store, anda akan mendapat jadual pemakanan vitamin yang betul dan tips-tips berkaitan bagi mengoptimumkan peluang untuk anda cepat hamil.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...