Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Sunday 17 November 2013

Ramuan Semulajadi Vivix Menjadikannya Tonik Anti Penuaan No. 1 Di Dunia

Ramai yang tertanya-tanya apakah yang menjadikan Vivix terkenal sebagai tonik anti penuaan nombor satu di dunia. Tak lain tak bukan kerana ramuan semulajadinya yang hebat yang melambatkan proses penuaan sekaligus membongkar rahsia untuk kekal awet muda.

vivix, anti penuaan, ramuan vivix, anti barah, antioksidan, anggur muscadine, polyganum cuspidatum, european elderberry, lobak ungu

Secara ringkasnya, Vivix merupakan sirap ataupun minuman campuran botani yang terdiri daripada 4 ramuan utama semulajadi yang hebat yang kaya dengan polifenol yang memberi kebaikan antioksidan dan anti penuaan sel. Ramuan-ramuan inilah yang menyebabkan Vivix amat bagus untuk membaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan membaiki DNA. Jangan tak tahu, hampir setiap hari radikal bebas merosakkan DNA kita..dan menyebabkan kita nampak 'tua sebelum usia'...jadi, sebab itulah kita perlu mengambil perlindungan antioksidan yang powerful macam Vivix ni.

vivix, anti penuaan, ramuan vivix, anti barah, antioksidan, anggur muscadine, polyganum cuspidatum, european elderberry, lobak ungu

4 ramuan utama tersebut adalah anggur muscadine, polyganum cuspidatum, lobak ungu dan european elderberry. Dan seperti biasa, bahan-bahan utama ini sudah tentulah telah diuji secara klinikal dan ianya merupakan formula ekslusif untuk Shaklee.

  1. Anggur Muscadine/Muskat - merupakan satu-satunya jenis anggur yang mempunyai 20 pasang kromosom (anggur lain ada 19 je..) yang tumbuh hanya di kawasan Southeastern, United States. Kalau nak tahu, cuaca di kawasan itu boleh menjadi sangat dahsyat dan tidak boleh dijangkakan. Jadi, untuk bertahan di dalam cuaca yang sedemikian, anggur muscadine ini tumbuh dengan lebih besar, lebih kuat dan mempunyai kulit yang lebih tebal berbanding anggur-anggur biasa yang terdapat di pasaran. Dan disebabkan oleh pasangan kromosom yang extra inilah menjadikan anggur muscadine memberikan lebih manfaat kepada kesihatan, lebih tinggi terhadap imunisasi badan dan juga lebih kaya dengan antioksidan. Ia juga mempunyai ciri-ciri anti-kanser, menyokong kesihatan jantung dan juga mengawal kandungan gula dalam darah.
  2. Polyganum Cuspidatum - akar polyganum cuspidatum bermanfaat sebagai agen anti kemurungan, anti-kanser, merendahkan tekanan darah, merendahkan kolestrol, melambatkan penuaan dan meningkatkan tenaga.
  3. Lobak Ungu - Lobak ungu yang turut menjadi ramuan utama di dalam Vivix berfungsi sebagai pendetoks kepada hati, anti kanser, antioksidan, meredakan keradangan/inflammation dan juga menyokong kesihatan jantung.
  4. European Elderberry - Vivix juga dilengkapkan dengan khasiat european elderberry yang baik untuk anti bakteria, anti kuman, anti radang, kesihatan sendi dan juga penglihatan.
Bayangkan kalau takde Vivix, macam mana agak-agaknya kita nak dapatkan semua khasiat dari 4 ramuan nih ye? Memanglah ada je buah-buahan yang diimport, tapi kalau SEBIJI anggur muscadine pun dah harga ratus-ratus ringgit, entah berapa ribu pulaklah nak habis untuk dapatkan tiga lagi ramuan tu kan? Itupun baru harga sebiji anggur.. yang confirm... jangan kata sehari...tapi sekali makan pun dah habis. Katakan sehari makan sebiji anggur muscadine kita spend RM100, kalau sebulan makan?? Tak ke ribu-riban jugak abesnya. Huhuhu.. So, memang bagus sangatlah Shaklee ciptakan Vivix ni. Ambil sesudu teh sehari je pun dah cukup. Sebotol harga runcit baru RM475 tapi boleh tahan dekat 2 bulan.

Tapi, itupun ramai lagi yang rasa mahal. So, sebab tu ramai orang yang rebut beli borong time promosi macam bulan ni. Berbaloi2! Harga dua botol boleh dapat dua botol setengah. Banyak tu! Kalau biasa boleh consume 4 bulan, bila beli time promosi boleh consume 5 bulan. Tak ke best tu?

So, bagi yang berminat boleh call/sms/whatsapp 012-357 9599 atau emal farafadzil[at]gmail.com.  Tinggal  13 hari je lagi promosi. Jangan tunggu lama2..nanti gigit jari! Dengan pembelian bersama VItamin Online Store, anda boleh menikmati pelbagai keistimewaan lain juga. Nak tahu apa dia? Belilah dulu, baru saya bagitahu.. ^-^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...