Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Sunday 4 January 2015

Pemenang Give Away by Fara: Power Bank PINENG 10000mAH Untuk Dimenangi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca RahsiaVitaminIbu.Com!


Apa khabar semua? Sebelum saya mengumumkan siapakah pemenang bertuah GIVE AWAY yang saya lancarkan bulan lepas, rasanya belum terlewat untuk saya ucapkan kepada anda semua SELAMAT TAHUN BARU 2015. Semoga tahun ini menjadi tahun yang lebih baik buat kita semua dalam semua perkara – kerjaya, keluarga, kesihatan, rezeki dan lain-lain. Didoakan juga agar semua hajat, azam dan resolusi yang kita dah set pada awal tahun ini akan tercapai dan berjaya dilaksanakan sepenuhnya.


Ok, now back to the topic. Mesti korang dah tak sabar-sabar nak tahu siapa pemenangnya kan? Hihihi.


Tapi, sebelum tu, saya nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada anda semua yang telah menyertai give away ini. First time saya buat ni tau. :D


Walaupun penyertaan untuk pertama kali ini tidaklah semeriah give away orang lain, saya sangat2 hargai kesudian anda semua yang telah menjawab soalan untuk ketiga-tiga video dalam give away tersebut. Jutaan terima kasih saya ucapkan sekali lagi. So, special appreciation from me to all of you yang join GA ni, saya akan letakkan URL blog anda di bloglist blog ini sepanjang bulan Januari ini. :) Honestly, saya sangat seronok dan enjoy baca jawapan-jawapan dari anda semua. Macam-macam bentuk jawapan yang saya jumpa. Masa nak pilih pemenang ni, terasa macam jadi cikgu semak kertas jawapan murid pun ada. :D


Ada juga hikmahnya bila yang join GA ni tak ramai. Kalau tak, mungkin saya lagi pening nak baca dan pilih siapa pemenangnya :)


Ok, tanpa melengahkan masa… inilah dia jawapan yang paling kreatif dan lengkap yang saya telah pilih sebagai pemenang!!


pemenang GA

Tahniah Shad!


 


Sekalung tahniah kepada saudari Shad dari http://akuvsdiashadhira.blogspot.com!


Anda adalah pemenang untuk Give Away By Fara: Power bank Pineng 10000mAH Untuk Dimenangi.


Jangan lupa hubungi saya di talian 012-3579599 untuk memberi alamat yang lengkap bagi penghantaran power bank ini ye!


Sebelum mengakhiri entry ini, just want to share with you all the TRIPLE PROMOTION i.e Vivix, Alfalfa dan Chewable Vitalea for Kids yang berlangsung sepanjang bulan ini. Promosi Shaklee Januari 2015


Jangan ketinggalan untuk mendapatkannya, ok! Boleh roger2 saya di 012-3579599 for FREE Consultation.


Semoga tahun 2015 membawa sinar ceria kepada kita semua :)


Salam sayang,


Fara Fadzil


SIDPro 860722


012-357 9599


Kuala Lumpur



Pemenang Give Away by Fara: Power Bank PINENG 10000mAH Untuk Dimenangi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...