Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Sunday 9 September 2012

Salam Pengenalan

Assalamualaikum and Greetings,

Alhamdulillah setelah lebih setahun menjadi pengguna produk dan ahli Shaklee, akhirnya saya memberanikan diri untuk mula berkongsi pengalaman dan mewarwarkan kebaikan produk ini dengan membuka blog ini kepada umum.

Saya mula mengamalkan Shaklee semasa minggu2 terakhir pantang anak saya pada April 2011 bagi mengembalikan semula tenaga dan kecergasan selepas bersalin dan menyusukan anak. Alhamdullilah..dengan saranan pemakanan vitamin dari pengedar sah Shaklee, saya rasa lebih cergas dan yang paling saya suka hasil pengepaman saya meningkat dan berkualiti! Susu lebih pekat dan dapat lebih banyak walaupun hanya 1-2 oz.Alhamdulillah..saya masih dapat meneruskan penyusuan sehingga kini. Bukan itu sahaja, dengan pengambilan Shaklee yang berterusan, saya mendapati kualiti kesihatan saya bertambah baik. Dan saya tidak perlu bimbang kerana produk-produk Shaklee dijamin semulajadi, diuji secara klinikal dan yang paling penting semua produk yang dipasarkan di Malaysia mendapat pengesahan sijil halal. Alhamdulillah..

Kini, saya adalah salah seorang pengedar sah Shaklee (ID: 860722) yang menmbuat penghantaran ke seluruh Malaysia. Pilihan COD adalah untuk mereka yang berada di sekitar Ulu Kelang.Sekiranya anda juga berminat untuk mengenali produk Shaklee dan mengetahui supplemen bagi meningkatkan kualiti kesihatan anda, anda bolehlah menghubungi saya dengan cara berikut:

Facebook: Fara Fadzil
Email: farafadzil@gmail.com
Call/SMS/Whatsapp: 012-3579599

Hargai dan sayangilah diri anda dengan mengamalkan cara hidup sihat!

Salam sayang,
Fara Fadzil

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...