Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Wednesday 26 September 2012

Testimonial: Ibu Menyusu

It was a fine Tuesday :)

Wahh..gembiranya hati saya tadi apabila mendapat feedback yang sangat positif dari seorang ibu menyusu yang mencuba rangkaian vitamin dalam set menyusu shaklee dan ESP yang saya syorkan untuknya.  Meh kita tengok apa kata beliau semasa saya menghubungi beliau (Ya, saya bukan sekadar ingin berniaga, tetapi juga menolong sesama insan dengan berkongsi dan memberi khidmat konsultasi yang anda perlukan) petang tadi..


Anda nampak tak gambar si comel yang menjadi imej profile beliau? Tembamnyeeee lahkan??!! Baru masuk 2 bulan tuh! Bestnyee kalau anak kita pun macam tuh juga!! Membesar dengan sihat dengan SUSU IBU ye puan-puan, bukan dengan susu formula.

Alhamdulillah...pengalaman yang saya alami dapat dirasai oleh insan yang lain. Penyusuan anak bukan lagi sesuatu yang mustahil dan menyusahkan. Walau apa pun cabaran dan masalah yang dihadapi sepanjang penyusuan, dengan teknik yang betul dan berkat usaha dan doa, insyaAllah rezeki untuk setiap anak mendapatkan susu ibunya pasti dapat ditunaikan. Jangan cepat mengeluh dan berputus asa. Ramai ibu-ibu lain di luar sana (termasuk saya!) yang menyokong anda untuk menjayakannya.

Jika anda juga ingin menjadi seperti ibu di atas, hubungi saya di farafadzil[at]gmail.com atau di 012-3579599 untuk mendapatkan konsultasi percuma dan membuat pesanan sekarang!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...