Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Monday 12 November 2012

Tingkatkan Sistem Ketahanan Badan dengan NutriFeron



 Dari dulu sampai sekarang, saya memang suka bau hujan. Saya suka bila hari hujan. Bagi saya hujan tu rahmat..rahmat yang menyejukkan dan rahmat yang menenangkan. Dan saya yakin, bersama-sama hujan banyak pintu rezeki yang terbuka luas. Macam dulu pun, masa saya belajar, saya paling suka musim luruh. Sebab masa musim luruh selalu hujan..hehehe..And there is a smell...bau daun-daun kering yang luruh..yes..I LIKE that very much!
 Tapii..yang jadik lemaunyer..bila tiba musim hujan macam sekarang ni, mmg hidung senang je nak sok sek sok sek. But alhamdulillah..syukurr..itupun rezeki Allah sebenarnya. Cumanya rimas sikitlah nak buat keja. Macam hari Khamis lepas, petang tu kena hujan..malam tu dah start rasa tak sedap badan. Hidung dah tersumbat and badan pun menggigil. Kalau dulu clarinase WAS my best friend bila tiba waktu selsema, tapi sekarang sebiji pun takde kat rumah. Nak ambil vitamin C pun sayang sebab tinggal sebotol je and ada customer dah booked. Naknya pulak sekarang ni vitamin C Shaklee tengah out of stock seluruh Malaysia dan bulan depan baru sampai! Punyelah hot stuff vitamin C ni. Apa-apa pun pelanggan perlu diutamakan! Tetiba..... TING! Baru teringat ada NutriFeron kat rumah. The last time I took it was over two months ago! Patutlah senang nak selsema. So, saya pun bancuh sepeket pagi Jumaat tu sebelum ke ofis. Alhamdulillah..dengan izin-Nya, selsema saya berhenti..hidung clear dan badan rasa sihat dan boleh kerja macam biasa. Same went to my husband Jumaat malam tu. Dia cakap rasa nak demam so saya cepat-cepat bagi NutriFeron dan alhamdulillah hari esoknya kitorang boleh buat aktiviti kat luar as planned dari pagi sampai ke malam baru balik ke rumah. Wahh..hebatkan NutriFeron ni? Sekejap je dah sihat! Ala-ala panadol..Cuma LEBIH BAIK sebab berasaskan dari sumber semulajadi dan bertindakbalas dengan pantas!

Apa NutriFeron ni?
nutriferon shaklee, interferon, immune booster
NutriFeron adalah supplemen yang bertindak untuk meningkatkan sistem ketahanan badan kita @ immune booster. Dicipta oleh ahli immunologi dari Jepun, Dr. Yosuhiko Kojima, yang menemui interferon semulajadi, (sejenis protein yang terhasil dan dilepaskan oleh sel apabila kehadiran pathogen seperti virus, bacteria, parasit ataupun sel tumor dikesan oleh badan), NutriFeron merupakan satu formula EKSLUSIF dan diPATENT oleh Shaklee. Ianya tidak dijual di mana-mana kedai dan hanya boleh didapati daripada pengedar Shaklee yang sah sahaja (seperti saya :D).

NutriFeron mengandungi interferon semulajadi yang dihasilkan daripada ekstrak 4 jenis tumbuhan iatu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago.  Ianya merupakan satu-satunya interferon semulajadi di dunia yang ditemui oleh Dr. Kojima setelah menjalankan kajian selama 40 tahun dan semakan beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 herba yang berlainan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

Jadi, setiap rumah patut memiliki NutriFeron ini. Almaklum sajalah, setiap hari kita sentiasa terdedah kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan ,sentuhan sesama manusia mahupun objek, makanan yang tidak bersih, aktiviti fizikal, persekitaran dan lain-lain lagi. Naknya pula sekarang ni macam-macam jenis virus ada- H1N1 lah, rotavirus lah, dan macam-macam lagilah. Bukankah mencegah itu lebih baik daripada merawat ? Jadi, memadai dengan mengambil sepeket NutriFeron seminggu sekali bagi menguatkan sistem ketahanan badan kita. Dan apabila sakit, ambil NutriFeron setiap hari sehingga sihat supaya kita dapat sembuh dengan segera. Macam keretalah, sekali sekala kena servis..tapi bila dah rosak, kenalah juga hantar ke bengkel untuk dapat’ rawatan’ sehingga ‘sembuh’, betul tak?  :)

Jika anda juga ingin memiliki immune booster semulajadi yang hebat ini, hubungi farafadzil@gmail.com atau sms/whatsapp 0123579599 untuk mendapatkannya dengan sesuatu yang istimewa!

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnose, mencegah, merawat mahupun menyembuhkan penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...