Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Friday 19 September 2014

Tampil Lebih Muda Dan Menawan Dengan Shaklee Collagen Powder

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia. Ia menyumbangkan kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Paras kolagen yang tinggi menyerlahkan tubuh yang sihat dan menampilkan wajah yang lebih muda dan menawan.


Malangnya, semakin meningkat usia, kolagen di dalam badan akan semakin berkurangan. Contoh yang paling mudah, tanda-tanda kolagen ini semakin berkurangan dapat dilihat apabila mula munculnya garis-garis halus pada kulit seawal usia pertengahan 20-an. Tetapi mujurlah kemerosotan semula jadi ini boleh dipulihkan melalui makanan tambahan ataupun supplemen. Dengan mengambil supplemen kolagen secara tetap, bi iznillah kolagen yang hilang daripada badan boleh diganti semula.


shaklee collagen powder


Selain itu, kolagen juga berperanan dalam membantu menyegarkan semula kulit sihat, mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.


Shaklee Collagen Powder


Jadi, banyakkan peranan collagen dalam badan kita? Untuk itu, apa kata amalkan Shaklee Collagen Powder sebagai makanan tambahan untuk penghasilan kolagen kita? Shaklee Collagen Powder ini merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000 mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. 


shaklee collagen powder


Saiz molekul Shaklee Collagen Powder adalah sangat ringan iaitu kira-kira 1000 Dalton. Tujuannya tidak lain tidak bukan adalah bagi membolehkannya diserap dengan mudah oleh tubuh selain membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan lebih berkesan. Sisik ikan merah juga merupakan sumber kolagen premium dengan kadar penyerapan lebih tinggi dan tahap pencemaran yang lebih kecil berbanding kolagen haiwan kerana ia hanya didapati di perairan laut dalam yang berketekanan tinggi dan jauh dari pencemaran.


shaklee collagen powder


Shaklee Collagen Powder terdiri daripada tujuh bahan utama yang lain iaitu ekstrak biji benih Camelia Japonica, ekstrak Pfaffia, elastin dari kolagen ikan, lactobasilus acidophilus, ekstrak kerang-kerangan, vitamin c dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.


Terbukti Berkesan


Shaklee RSS Collagen terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Berdasarkan ujian klinikal yang telah dijalankan, selepas penggunaan selama 8 minggu, keputusan menunjukkan kulit lebih baik secara menyeluruh.


ujian klinikal shaklee collagen powder


Dengan mengamalkan Shaklee Collagen Powder selama 8 minggu, ia terbukti berkesan dalam:


  • Meningkatkan kelembapan kulit sebanyak 90%

  • Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sebanyak 75%

  • Meningkat dalan penampilan keseluruhan sebanyak 71%

  • Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sebanyak 69%

  • Meningkatkan pemakaian kekal mekap sebanyak 60%

  • Meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti sebanyak 55%

  • Meningkatkan ketebalan rambut sebanyak 54%

  • Meningkatkan keserian, tona dan warna kulit 50%

  • Mengurangkan garis-garis halus dan kedut-kedutan sebanyak 18%

Jika anda ingin kehidupan yang hebat, rasa lebih muda, jagalah kesihatan dan berilah tubuh anda kolagen yang mencukupi. Shaklee Collagen Powder tenyata pilihan yang menepati ciri-ciri kolagen yang terbaik!


Untuk sebarang pertanyaan lanjut atau mendapatkannya dengan sesuatu yang istimewa, sila hubungi rahsiavitaminibu[at]gmail.com atau sms/whatsapp 012-3579599 (Puan Fara Fadzil). Anda juga boleh memesan Shaklee Collagen Powder anda dengan segera secara online melalui portal ini.


Jom!! Ramai-ramai kita tampil lebih muda dan menawan dengan Shaklee Collagen Powder ini. :)







Tampil Lebih Muda Dan Menawan Dengan Shaklee Collagen Powder

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...