Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Friday 3 October 2014

Yes!! Parut Jerawat Dah Pudar!

Salam jumaat pembaca blog RahsiaVitaminIbu.Com sekalian…


Hari ni nak kongsi kisah seorang pengguna Shaklee yang sangat happy sebab parut jerawat dia dah pudar. Dengan kata lain, nak share testimoni lerr… :D


Manalah tahu di kalangan anda semua ada mengalami masalah yang sama. Mungkin anda boleh amalkan apa yang sister nih (saya namakan Miss A) ambil sehingga beliau berjaya memudarkan parut jerawatnya..


testimoni parut jerawat pudar/hilang

Yes!! Parut jerawat dah pudar!


Gambar no.1:


Awal tahun 2013, Miss A mengalami masalah jerawat yang teruk gara-gara salah pakai produk. Dah macam-macam produk Miss A cuba. Tapi, semakin menjadi-jadi pula jerawat yang tumbuh.


Haa..pembaca sekalian kena ambil iktibar ye. Dengan lambakan produk kecantikan di pasaran sekarang, tak semuanya selamat dan berkesan. Banyak yang mengandungi bahan kimia merbahaya malah sangat toksik kepada badan kita!


Gambar no 2:


Pertengahan 2013, Miss A pun cuba produk Shaklee. Dia ambil ESP, alfalfa dan vitamin E. Selepas lebih kurang 2 – 3 bulan mengamalkan kombinasi produk ni, Alhamdulillah.. jerawatnya mula kering.


Saya suka nak highlight perkataan 2-3 bulan kat atas ni untuk mengingatkan para pembaca dan pengguna bahawa supplement memang akan mengambil masa untuk menampakkan kesan. Cara supplement atau vitamin berkerja bukan seperti ubat kerana ia BUKAN UBAT. Ubat memang ‘ditugaskan’ untuk merawat, maka kesannya cepat. Supplement pula bertugas untuk membantu melengkapkan nutrisi dalam badan kita supaya sel-sel badan berfungsi dengan baik dan seterusnya dapat ‘membaiki kerosakan’ pada badan kita dengan sendiri secara semulajadi. Dan 3 bulan adalah tempoh yang sesuai untuk melihat keberkesanan sesuatu produk dengan syarat ia diambil secara KONSISTEN dan air masak diminum secukupnya.


Berbalik kepada pilihan supplement Miss A ni tadi, beliau telah mengambil:


  1. ESP – ESP merupakan protein yang bertindak sebagai pembaiki sel-sel rosak dan pembina sel-sel baru. Ianya penting untuk membantu membaiki ‘kerosakan’ sel kulit pada wajah akibat pengambilan produk yang tidak sesuai. ESP bukan sahaja boleh diminum tetapi juga dibuat masker untuk membantu melembutkan dan memudarkan parut dengan lebih cepat.

  2. Alfalfa – Alfalfa adalah raja segala tumbuhan yang bertindak sebagai pendetoks. Toksin yang terdapat dalam badan kita adalah salah satu punca jerawat pada muka. Jadi, alfalfa membantu  membuang toksin di dalam badan akibat salah pengambilan produk dengan mengeluarkannya melalui perkumuhan. Pengambilan alfalfa harus disertai dengan pengambilan air masak yang banyak bagi menyahtoksin dan sekaligus mengeringkan jerawat yang ada.

  3. Vitamin E – Vitamin E adalah sejenis antioksidan yang sangat diperlukan untuk melindungi sel-sel kulit dari serangan radikal bebas dan sinaran UV. Kalau tidak, kenapa dalam iklan produk kosmetik, mereka selalu menekankan kehadiran dan kepentinganVitamin E ini dalam produk mereka kan? Tak lain tak bukan, sudah tentulah kerana manfaatnya yang banyak dalam memastikan kejelitaan wajah. Dalam kes pengguna di atas, vitamin E diambil bagi membantu menghilangkan bekas jerawat dan parut yang ada.

Gambar no. 3:


Kita dapat lihat, jerawat Miss A semakin pudar. Alhamdulillah.. :)


Gambar no. 4:


Dan akhirnya pada awal tahun 2014 yang lepas, bukan sahaja jerawat malah bekas parut juga semakin pudar kelihatan. Inilah hasilnya setelah bersabar dan istiqamah mengambil ketiga-tiga supplement ini. Bi iznillah…


 


testimoni parut jerawat pudar

Jom Pudarkan Parut Jerawat!


Best kan? Teruja tak nak hilangkan parut jerawat yang lama2 tu? Kalau anda juga berminat untuk mengamalkan apa yang Miss A amalkan, boleh hubungi SID Pilihan Ramai di KL melalui sms/whatsapp 012-3579599 (Fara Fadzil) atau email kepada rahsiavitaminibu[at]gmail.com. Penghantaran dilakukan ke SELURUH MALAYSIA dan perkhidmatan COD disediakan di sekitar kawasan Kuala Lumpur – Ulu Kelang, Keramat, Wangsa Maju, Taman Melawati, Taman Permata, Setapak,  Setiawangsa, Ampang, Bangi, Kajang, Putrajaya, Selayang, Shah Alam, Temerloh, Segamat, Seremban dan Universiti Malaya.


Atau jika anda ingin shopping secara online anda boleh klik butang di bawah. :)


order set pudarkan jerawat


Dan sekiranya anda mencari produk kosmetik yang selamat serta bebas bahan kimia dan toksin, anda juga boleh bertukar kepada rangkaian produk Healthy Beauty dari Shaklee. Hubungi 012-3579599 untuk keterangan lanjut.



*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnose, mencegah, menyembuh atau merawat mana-mana penyakit. Dapatkan nasihat pakar kesihatan anda untuk sebarang permasalahan kesihatan yang anda alami.



Yes!! Parut Jerawat Dah Pudar!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...