Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Sunday 30 November 2014

Anak kurus kering, selalu demam - Ibu lega masalah selesai!

Ibu mana yang tak risau bila melihat anak kurus kering, selalu demam? Terutamanya, kalau ibu itu wanita yang berkerjaya dan terpaksa menghantar anak ke pengasuh ataupun taska.


Doktor marah kerana berat anak semakin turun. Di pejabat pula, semakin ramai yang memerli atas kekerapan si ibu yang selalu terpaksa mengambil cuti kecemasan atau emergency leave (EL) untuk menjaga anak yang sakit.


Tapi, adakah lagi pilihan buat si ibu ini?


Jawapannya, ya!


Jika anda sangka tiada lagi jalan keluar dari kemelut ini, anda silap!


Kalau tak percaya, sila tonton video ini:


http://vimeo.com/110570049


Alhamdulillah… terpancar kebahagiaan di wajah Puan Sylvia Yong dan Puan Irayanti Mohamad apabila #shakleeeffect bertapak di rumah mereka kan? Setelah memberikan anak mereka multivitamin Shaklee selama 3 bulan, berat badan anak Puan Sylvia Yong semakin meningkat dan anak Puan Irayanti di nursery juga tidak lagi mudah terkena jangkitan.


Atasi anak selalu demam Anak yang tinggal di taska lebih mudah untuk terkena jangkitan demam dan selsema


Ya. Shaklee bukan sahaja telah mengubah taraf kesihatan keluarga saya, tetapi juga ramai lagi keluarga dan masyarakat di luar sana.


Jadi, jika anda juga seorang ibu yang mempunyai anak yang kurus kering, kurang selera makan, picky eater, mudah demam dan selsema, atau pendek kata mempunyai sistem imun yang lemah, apa kata anda tiru apa yang Puan Sylvia dan Puan Irayanti ini lakukan? Jangan mengalah sebelum betul-betul berikhtiar ye, ibu-ibu bapa-bapa sekalian. Duit boleh dicari, tapi anugerah anak ini adalah amanah yang kita akan bawa sampai mati. Jadi, marilah kita sama-sama lakukan sehabis baik untuk mereka.


Untuk mendapatkan segera apa yang telah kedua-dua ibu ini berikan kepada anak mereka, anda boleh membeli secara online dengan menekan butang di bawah ini.


order mealshake


 


Atau hubungi saya di 012-3579599 untuk pertanyaan lanjut dan perkhidmatan COD di sekitar kawasan anda.


Semoga #shakleeeffect ini dapat dinikmati bersama keluarga anda juga :)


Salam sayang,


Fara Fadzil – Pengedar Shaklee Kuala Lumpur


Shaklee ID: 860722


012-3579599



Anak kurus kering, selalu demam - Ibu lega masalah selesai!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...