Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Sunday 30 November 2014

Letih Bekerja dan Menyusukan Anak - Apa Nak Buat?

Adakah anda seorang ibu berkerjaya atau suri rumah yang selalu letih bekerja dan menyusukan anak? Atau mungkin anda mempunyai isteri, kakak, ibu, saudara mara dan kawan-kawan yang selalu keletihan?


Jika ya, anda wajib menonton video di bawah:


 


http://vimeo.com/110706388


 


Menarik kan? Alhamdulillah, Puan Dilla Jalil berjaya mengatasi keletihannya walaupun dia berkerjaya dan menyusukan anak. Malah, dapat bonus lagi apabila secara tak sengaja beliau terjebak dalam bisnes kerana menolong orang lain yang senasib dengannya. :)


Letih bekerja dan menyusukan anak


Saya yakin ramai ibu diluar sana yang menghadapi cabaran yang sama – selalu letih kerana terpaksa melakukan banyak perkara – menguruskan kerja di pejabat dan juga hal ehwal rumah tangga. Kita pasti sentiasa nakkan yang terbaik buat keluarga kita kan? Tetapi, jika kita selalu letih, kerja yang dihasilkan mungkin kurang memuaskan, badan mudah jatuh sakit,hidup  tertekan, emosi terganggu, mudah marah dan bermacam-macam lagi.


Jadi, untuk mengelakkan rasa letih dan lesu ini, apa kata amalkan apa yang Puan Dilla kongsikan dalam video untuk menjadi lebih cergas dan bertenaga? Jangan sangka ia hanya sesuai untuk ibu yang menyusu dan bekerja saja. Lelaki, wanita, pelajar atau sesiapa sahaja yang selalu mengalami keletihan boleh mengamalkan apa yang Puan Dilla amalkan ni tau!


Haa.. macam mana? Kalau suka, cepat-cepatlah tekan butang kat bawah ni untuk membelinya secara online ye! Takkan nak biar lama lagi rasa letih dan lesu menyelubungi diri, betul tak?


order set tenaga


Jika anda sukakan video tadi dan merasakannya dapat memberi manfaat kepada orang lain, jangan segan2 untuk berkongsi artikel ini kepada kawan-kawan yang lain, ok? :)


Ada banyak lagi yang saya nak kongsikan tentang cara nak bagi semula badan bertenaga ni. InsyaAllah di entry yang lain pula. Tapi, kalau tak sabar-sabar nak tahu, boleh hubungi saya di talian 012-3579599 (sms/whatsapp) ok!


Kalau nak COD pun boleh… saya pengedar Shaklee di area Ulu Kelang, Kuala Lumpur. InsyaAllah, kita boleh arrange untuk berjumpa di mana-mana sekitar kawasan Ulu Kelang ni. Bagitau je saya kat 012-3579599 ye! :)


Saya doakan anda sentiasa sihat, cergas dan bertenaga!


Fara Fadzil


Shaklee ID: 860722


012-3579599



Letih Bekerja dan Menyusukan Anak - Apa Nak Buat?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...