Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Saturday 29 November 2014

WAJIB TONTON: Ibu mithali ini berjaya menyusukan bayinya yang pramatang, bagaimana?

Berjaya menyusukan bayi yang pramatang bukanlah sesuatu yang mustahil kerana terdapat ramai ibu di luar sana yang telah berjaya melakukannya! Apatah lagi bagi kita yang melahirkan anak yang cukup bulan. Pokok pangkalnya, semuanya terletak di hati, semangat dan kemahuan yang tinggi ibu tersebut. Di mana ada kemahuan, di situlah ada jalan. Seperti juga dengan kisah ibu mithali yang saya mahu  kongsikan dalam video di bawah ini nanti.


Kalau sebelum ini, beliau gagal menyusukan anak-anaknya yang lain… tetapi apabila beliau melahirkan anak yang seterusnya sebelum genap 9 bulan, beliau telah berusaha mencari jalan untuk menyusukan bayi tersebut. Yalah.. mana mungkin seorang ibu dapat menanggung sebak melihat anak berselirat dengan wayar dan terpaksa dipisahkan darinya untuk tinggal dalam incubator di NICU.


Susu ibu susu terbaik untuk bayi pramatang


Jika mahu bayi yang pramatang ini segera keluar dari hospital, bayi tersebut perlulah mencapai berat badan dengan konsisten. Ini bagi memastikan segala organ dan sistem badannya tumbuh dan membesar dengan baik bagi melakukan fungsi-fungsi badan tanpa bantuan mesin.


Dan cara yang terbaik dan cepat untuk bayi tersebut membesar, adalah dengan memberikan SUSU IBU. Hanya susu ibu kurniaan Allah SWT yang paling sesuai untuk bayi pramatang ini kerana susu ibu memang diciptakan bagi memenuhi keperluan bayi mengikut perkembangan semasa bayi. Contohnya, susu ibu yang Allah kurniakan kepada ibu yang melahirkan pada minggu ke-30 adalah susu yang terbaik untuk bayinya yang lahir pada waktu itu. Manakala, susu ibu yang Allah anugerahkan pada minggu ke 40 adalah susu yang terbaik untuk perkembangan anaknya pada minggu tersebut. Dan begitulah seterusnya…


Tapi, cabaran buat ibu  yang berpantang untuk menyusukan yang melahirkan bayi pramatang ini memang getir. Tapi, ia bukan sesuatu yang mustahil!


Saksikan pengalaman ibu mithali di dalam video ini yang menceritakan bagaimana beliau mengatasi dilemmanya yang melahirkan bayi pramatang….


http://vimeo.com/110866031


Sungguh mengujakan, bukan? :)


Alhamdulillah, dengan izin Allah, berkat kesabaran dan kesungguhan mengamalkan produk dalam set berpantang dan menyusu Shaklee, beliau akhirnya berjaya menyusukan bayinya yang pramatang – sesuatu yang beliau sendiri tidak berjaya lakukan  semasa melahirkan anak-anak beliau yang lain!


Jika beliau berjaya menyusukan bayi yang pramatang, kita yang melahirkan anak yang cukup bulan ini pun pasti mampu melakukannya, bukan?


Untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk yang ibu mithali ini gunakan, jangan segan-segan untuk hubungi saya di 012-3579599 ataupun baca lebih lanjut di sini dan di sini.


Atau jika anda mahu segera mendapatkannya, anda boleh beli secara online dengan menekan butang di bawah.


order set menyusu untuk bayi pramatang


 


Tapi, nanti sesudah beli jangan lupa hubungi saya di 012-3579599 ye untuk mendapatkan konsultasi dan cara yang betul untuk mengamalkannya. Khas untuk pembeli-pembeli dari RahsiaVitaminIbu.Com sahaja :)


Tahniah kepada semua ibu tegar yang menyusukan bayi di luar sana dan memilih untuk membeli produk ini sebelum mengalah! Terutama yang melahirkan bayi pramatang.. Anda memang seorang ibu yang super hebat!


Salam sayang,


Fara Fadzil – Pengedar Shaklee Kuala Lumpur


Shaklee ID: 860722


012-3579599



WAJIB TONTON: Ibu mithali ini berjaya menyusukan bayinya yang pramatang, bagaimana?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...