Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Sunday 14 December 2014

Cara Dapatkan Kulit Cantik Tanpa Cela Supaya Suami Pandang Tak Jemu-jemu

Bestnya kalau dapat kulit cantik tanpa cela kan? Puas rasa hati bila tengok cermin tu takde sebutir jerawat pun mahupun bekas-bekas parut atau jeragat. Kulit rasa lembab je, tidak kering bersisik ataupun terlalu berminyak. Apatah lagi bila suami memuji, “Gebunya sayaang..geghamm abang tengok! Bertuah abang dapat isteri cantik.”


Si isteri pun tersipu-sipu malu. Tapi, dalam hati, rasa happy dan bahagianya bila dapat pujian suami, hanya Tuhan yang tahu :)


Allah..Allah..Allah.. Setiap kecantikan dan kebaikan itu kita pulangkan kepada-Nya. :)


Bertuahnya si isteri dapat pujian dari encik suami. Bukan senang nak buat suami jatuh cinta lagi dan lagi macam zaman mula-mula kahwin bila si isteri sudah beranak-pinak ni. Syukurlah kerana mempunyai keluarga yang bahagia tatkala ramai lagi wanita yang mengalami nasib seperti Mah di luar sana… (boleh google kisah Mah ni kalau tak tau sebab it’s quite famous..)


Kita pula, jatuh dalam golongan yang mana? Yang cantik selalu dipuji atau yang suami hanya pandang sebelah mata? Kalau masih mendapat perhatian suami, Alhamdulillah..keep it up! Kalau bukan, macam mana pula nak buat suami pandang kita tak jemu-jemu?


Cara Dapatkan Kulit Tanpa Cela


Dari mata jatuh ke hati. So, penampilan dan perwatakan kita kenalah menyenangkan suami barulah dia jatuh cinta ngan kita lagi dan lagi. :)


Jadi kali ni, saya nak kongsikan cara dapatkan kulit tanpa cela dari Sarah, nutritionist Shaklee sendiri:


Cara Dapatkan Kulit Tanpa cela


 


Kalau nak tahu, saya rasa bukan pasangan Sarah je, saya dan kawan-kawan lain yang wanita ni pun memang suka tengok muka Sarah tak jemu-jemu. Flawless! Cantik, licin, berseri, gebu. Nak tengok sebutir jerawat atau bekas parut pun tak nampak.


Tapi, memang no wonder! Sebab based on apa dia cerita dalam whatsapp ni, dia memang amalkan semua produk Shaklee yang memang pentinguntuk  penjagaan kecantikan.


Most importantly, Sarah konsisten ambil Vivix iaitu tonik tumbuh-tumbuhan yang kaya dengan antioksidan dan mengandungi resveratrol yang mempunyai khasiat membantu melambatkan penuaan.


Masya Allah..memang best sangat vivix ni tau!  Jangan ingat vivix ni sesuai untuk orang tua-tua yang banyak penyakit je, tapi sebenarnya, manfaatnya kepada kesihatan adalah menyeluruh termasuklah untuk kecantikan. So, memang elok sangat diamalkan dari zaman muda-muda ni untuk kesihatan pada masa depan.


Cuba sekali je amalkan dengan konsisten Vivix ni. Lepas tu mesti anda nak terus guna lagi dan lagi…


Kulit Cantik Tanpa Cela Dengan Vivix


Kemudian, Sarah juga amalkan set asas kecantikan Shaklee yang terdiri vitamin b-complex, vitamin C dan vitamin E. Gabungan ketiga-tiga vitamin ini akan menjadikan si pengambil lebih bertenaga, tidak tertekan, kuat sistem imun, mendapat perlindungan dari sinaran UV, peredaran darah lebih lancar, wajah berseri, jerawat sukar tumbuh dan kesan parut pun semakin hilang.


Ditambah lagi Sarah juga mengambil collagen. Collagen ni adalah tisu penyambung dalam badan kita yang berfungsi untuk menegang, mencerah, melicinkan, melembap dan menyihatkan kulit. So, memang patutlah Sarah ni sentiasa kelihatan muda dan kulitnya nampak  licin dan gebu je! Untung suami Sarah dapat isteri comel lote! :)


Tips Kulit Cantik Tanpa Cela


Thank you Sarah kerana berkongsi dengan kami rahsia dapatkan kulit cantik tanpa cela ni. Kalau ada yang nak tiru macam Sarah, boleh klik sini.


Atau kalau nak COD area Ulu Kelang, boleh hubungi saya di 012-3579599.


Then, sambil-sambil berikhtiar tu, boleh juga diselitkan dengan mengamalkan petua di bawah ni :)Tips Isteri Cantik Jelita


 


Semoga bermanfaat perkongsian saya kali ini. :)


Salam sayang,


Fara Fadzil – Pengedar Shaklee Ulu Kelang


Shaklee ID: 860722


012-3579599



*Produk ini tidak bertujuan untuk menyembuh, merawat, mencegah atau mengubat mana-mana penyakit.


 


 



Cara Dapatkan Kulit Cantik Tanpa Cela Supaya Suami Pandang Tak Jemu-jemu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...