Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Wednesday 3 December 2014

Pengajaran Kisah Mah: Isteri Penat, Apa Yang Suami Boleh Bantu?

Kisah Mah yang menjadi viral baru-baru ini patutnya dijadikan pengajaran. Daripada mencari perempuan lain, sepatutnya si suami boleh berfikir, kalau isteri penat, apa yang suami boleh bantu? Kalau tak boleh sangat nak buat kerja rumah pun, banyak lagi cara lain yang boleh dilakukan. Contohnya, macam dalam video ni:


 


http://vimeo.com/110706388


Kalau dulu sebelum kahwin, si suami boleh berikan macam-macam untuk menangi hati si isteri… kenapa tidak selepas kahwin – apabila isteri telah banyak berkorban masa dan tenaga untuk membantu suami sampai mengabaikan keperluan sendiri – si suami tidak boleh memberikan sesuatu yang sangat memberikan manfaat dan faedah kepada si isteri?


Isteri Penat Apa Yang Suami Boleh Bantu


Macam Encik Apek Dollah ni, walaupun beliau nampak tak begitu faham apa yang dibuat oleh isterinya, tetapi dia akur dan gembira dengan perubahan yang dialami oleh pasangan hidupnya itu setelah mengamalkan supplement yang dinyatakan dalam video tadi. Bukan sahaja isterinya yang penat dapat kembali bertenaga, malah si isteri dapat menambah pendapatan bagi keluarga mereka pula.


Tuan-tuan suami di luar sana tak nak ke tengok isteri sendiri bahagia? Ramai isteri yang penat tapi tak mahu mengeluh kerana tak mahu membebankan suami. Walaupun dalam kes Encik Apek Dollah ni, isterinya sendiri yang mencari solusi untuk menghilangkan penatnya, tapi tak semua isteri di luar sana mampu meluahkan apa yang terbuku di dada mereka seperti Puan Dilla Jalil atas sebab yang dinyatakan tadi.


Jadi, wahai suami-suami sekalian… silalah peka dengan keadaan isteri anda. Kalau dah nampak isteri penat, (diorang takkan cakap punya!), dah nampak penampilannya tidak terurus, janganlah ditambah lagi dengan bebanan emosi. Tetapi, bantulah dia. Kalau tak boleh ambil pembantu, berikan nutrisi dan supplement yang boleh memberi mereka tenaga untuk membuat semua kerja rumah dan kelihatan cantik seperti yang tuan-tuan semua harapkan. Jangan cari sorang lagi Zulaikha pula! :D


So, tuan-tuan semua sayangkan isteri tak?


Kalau sayang, tunjukkan sayang. Ambil tindakan segera. Belikan supplement untuk si isteri supaya dia boleh cergas macam Puan Dilla Jalil dalam video tadi.


Don’t worry, kalau tuan-tuan semua tak tahu nak pilih supplement apa untuk si isteri, boleh hubungi saya di 012-3579599.


Atau kalau tuan-tuan nak beli terus secara online, apa yang isteri Encik Apek Dollah ni dah ambil, klik kat sini sahaja. Dah memang terbukti berkesan pun! InsyaAllah.. :)


Saya doakan anda semua dapat melayari bahtera rumah tangga yang bahagia hingga ke syurga… :)


Salam hormat,


Fara Fadzil – Your Shaklee Independent Distributor


Shaklee ID: 860722


012-3579599



Pengajaran Kisah Mah: Isteri Penat, Apa Yang Suami Boleh Bantu?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...