Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Tuesday 2 December 2014

Petua Cantikkan Kulit Yang Paling Banyak Diamalkan Di Zaman Sekarang

Orang dulu-dulu ada banyak petua cantikkan kulit sebenarnya. Guna telurlah, timunlah, tomatolah, limau lah, dan macam-macam lagi! Sampai sekarang ni pun ada yang masih mengamalkan petua-petua ini, cuma saya berani jamin jumlahnya sangat sedikit! Terutama sekali golongan remaja, muda-mudi atau usia pertengahan yang selalu sibuk dengan pelbagai aktiviti dan selalu tiada masa untuk memanjakan kulit sendiri.


Petua cantikkan kulit Petua wajah berseri cara islam – credit google


 


Zaman sekarang bukan macam zaman mak bapak kita dulu – udara bersih, pencemaran kurang. Kini, keluar je rumah dah boleh hidu/kena asap kereta. Pemakanan pun banyak yang segera, kurang khasiat dan banyak minyak. Jadi, dua faktor utama ni memang boleh menjadi punca kepada banyak masalah kulit wajah – seperti jerawat, jeragat, kulit kusam, berminyak, blackheads, whiteheads dan macam-macam lagi masalah kecantikan. Itu tak termasuk lagi dengan penggunaan barang kosmetik murah yang mengandungi banyak bahan kimia merbahaya. Ish ish ishhhhh… kalau macam ni, silap haribulan habis sepapan telur kat rumah diguna untuk penjagaan kulit pun belum tentu masalah selesai!


Jadi, apa lagi petua cantikkan kulit yang boleh diamalkan?


Mudah je.


Antara yang selalu diamalkan oleh masyarakat zaman sekarang adalah membuat masker ataupun pergi ke pusat-pusat kecantikan untuk membuat facial/spa. Nanti ada petugas yang tolong picit segala blackheads, whiteheads kita, yang buatkan urutan muka, buatkan masker dan macam-macam lagilah. Tapi, kena tahan sikitlah sakit masa dia nak buang blackheads, whiteheads dan segala jenis -head tu. Jangan terjerit-jerit sangat ye! Hihihi. :p


Lepas buat facial atau spa, wahhh…memang rasa best je rasa kulit muka. Kulit badan pun rasa besttt je licin lepas kena scrub dan urut. Memang padanlah dengan harganya. Kalau buat kat tempat yang bagus tu, sekurang-kurangnya ratus-ratus juga habis sekali treatment.


Sama juga dengan suntikan vitamin c. Ada orang yang memang sanggup nak spend beratus-ratus malah beribu ringgit untuk dapatkan suntikan ni. Fast result kata mereka. Tapi, cepat juga hilangnya. Dan dari sudut hukum… no comment.. kena kaji betul-betul jugak tu rasanya.


Apa-apapun, takkan nak spend ratus2 tiap-tiap bulan? And takkan nak buat sekali setahun je? Takkan nak sebulan (atau kurang) je rasa cantik dalam setahun tapi lagi 11 bulan muka berminyak, tumbuh jerawat sampai hilang keyakinan diri? Kalau boleh, kita mesti nak kelihatan cantik jelita tiap-tiap hari, betul tak? Tapi, kalau selalu kena pergi facial/spa atau ambil suntikan vitamin c, kopak jugak duit dibuatnya. Huhuhu.


Petua cantikkan kulit yang paling banyak diamalkan di zaman sekarang


So, alternatif lain – kalau nak kelihatan gorgeous menawan setiap hari, di zaman sekarang, ramai orang yang amalkan petua ni:


Petua cantikkan kulit setiap hari


 


Simple je.


Sebiji Vitamin E dan sebiji vitamin C setiap hari akan membantu anda  untuk menjaga kecantikan kulit daripada kesan sinaran uv, radikal bebas, asap dan pencemaran. Amalkan dengan konsisten..insyaAllah anda pasti akan berpuas hati dengan kesannya. Macam customer-customer di bawah ni…


Petua cantikkan kulit Jerawat kurang, kulit tak mengelupas dan makin licin dan cerah selepas makan vitamin e


 


Petua cantik pudarkan jerawat Setelah mengamalkan vitamin c dan vitamin e selama 2 bulan secara konsisten, customer ini sangat berpuas hati kerana jerawatnya semakin pudar


Petua cantikkan kulit bebas minyak Hilang masalah kulit berminyak selepas mengamalkan vitamin c dan vitamin e shaklee.


Memang HOT vitamin C dan vitamin E Shaklee ni. Inilah petua untuk cantikkan kulit yang paling banyak diamalkan zaman sekarang. Semuanya berebut-rebut nak jadi cantik dengan cara yang paling mudah, selamat dan berkesan. Harga pun tak mahal macam buat facial or inject vitamin c. Hanya keluarkan kos sebanyak RM1.80 setiap hari bagi mendapatkan kesan optimum kedua-dua vitamin ini. Sangat murah dan jimatkan?


 


Dan yang paling best lagi, special in December 2014, kedua-dua vitamin ni ada promosi!!! Lagilah bertambah-tambah jimat!


Petua Cantikkan Kulit Dengan Vitamin C dan Vitamin E Shaklee Promosi Vitamin E dan Vitamin C Beli 6 Percuma 1


Boleh jimat RM149 bagi vitamin E dan RM92.50 untuk vitamin C jika grab promosi bulan ni uolss!!!


Banyak sangat nak beli 6 botol sekaligus? Eh takdelahh..diri sendiri satu, suami satu, mak satu, ayah satu, BFF satu, adik satu, kakak ipar satu…hahh!! Dah cukup corum nak ambil satu set! :D


Habaqlaa kat diorang, vitamin-vitamin ni bukan ubat…tapi nutrisi yang badan kita perlukan. Bukan sahaja dapat kulit yang cantik, malah dapat bonus-bonus lain juga seperti kehangatan rumah tangga, kesihatan jantung, ketahanan badan melawan penyakit dan macam-macam lagi! :)


Apa? Diorang tak berminat? Rugii..rugii.. But, don’t worry.. ada lagi satu promosi:


Petua cantik dengan Vitamin C dan Vitamin E Shaklee Beli 2 Vitamin C atau/dan Vitamin E Diskaun 5%


Just beli 2 Vitamin C atau Vitamin E dan anda akan mendapat 5% discount!! Untuk 2 botol ini, anda boleh menggunakannya selama 8 bulan untuk vitamin E dan 12 bulan untuk vitamin C. Just nice kan? Keluar sekali je bajet untuk membantu mengekalkan kecantikan selama 8-12 bulan :)


Haa..amacam? Tak sampai sebulan lagi dah nak masuk tahun baru. Yang berazam nak jadi cantik tahun 2014 ni dah terlaksana ke hajat? Atau yang berazam nak hapuskan jerawat tahun depan, bolehlah buat persediaan daripada sekarang dengan mengamalkan vitamin C dan vitamin E ni dengan segera.


Banyak lagi manfaat vitamin C dan vitamin E ni sebenarnya. Bukan untuk kulit sahaja. Especially untuk dot dot dot … :D


Rahsia dulu… kalau nak tahu, boleh roger2 saya di 012-357 9599 ye! ;)


Ok, semoga anda semua sentiasa gojes, hensem luar dan dalam semuanya ye!


Salam sayang,


Fara Fadzil – Pengedar Shaklee Ulu Kelang


Shaklee ID: 860722


012-3579599



Petua Cantikkan Kulit Yang Paling Banyak Diamalkan Di Zaman Sekarang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...