Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Friday 13 February 2015

Sembelit Semasa Berpantang Sampai Serik Nak Beranak Lagi. Adakah Cara Untuk Mengelakkannya?

Mana-mana ibu yang pernah mengalami sembelit semasa berpantang pasti mengetahui betapa perit dan seksanya melalui keadaan tersebut. Adakah cara untuk mengelakkannya?


Dek kerana sembelit, sampai serik nak beranak lagi pun ada. Sudahlah najis keras, terpaksa pula duduk dalam toilet yang berlantai sejuk tu lama-lama. Sampai luka-luka keluar darah sebab nak keluarkan najis. Belumpun sembuh luka bersalin , dah ditambah pula dengan luka sembelit. Lepas tu, berangin pula satu badan sebab lama sangat duduk dalam tandas. Lalu bertambah-tambahlah seksa si ibu untuk menjalani proses pantangnya dengan baik.


Cara Elak Sembelit Semasa Berpantang


Puan Khadeejah Hasmad dalam video ini juga mengalami sembelit yang sangat teruk semasa melahirkan anak pertamanya. Namun, dia mendapat pengalaman yang 360° berbeza semasa berpantang anak kedua. Langsung tak sembelit. Luka pun cepat baik dan badan pun segera kembali cergas dan bertenaga.


Apakah rahsia beliau? Jom saksikan video di bawah ini..


http://vimeo.com/115733278?from=facebook


Wahh!! Sungguh best pengalaman berpantang yang ibu muda ini alami kan? Dengan pilihan set bersalin yang tepat semasa berpantang anak kedua, badannya cepat kembali bertenaga, nifas cepat kering, badan cepat kurus walaupun tidak berbengkung dan paling penting tiada lagi trauma untuk ke tandas kerana sembelit!


Memang superb kan? Kalau nak alami pengalaman best macam ibu ini, cepat-cepat hubungi saya di 012-3579599 untuk pesanan :)


Atau kalau nak baca lagi tentang kehebatan set bersalin yang beliau amalkan, boleh klik sini dan sini.


Jangan segan-segan untuk hubungi saya di 012-3579599 untuk sebarang pertanyaan lanjut tentang produk ataupun pengalaman saya sendiri k :)


Saya tahu dan faham bahawa sembelit itu sangat memeritkan. Luka yang lambat sembuh juga sangat menyeksakan. Badan yang lemah semasa berpantang amat memurungkan. Sebab saya juga mengalaminya semasa berpantang anak pertama. Namun, segalanya berbeza semasa berpantang anak kedua walaupun berpantang sendiri selepas mengenali Shaklee.


Jangan serik untuk beranak lagi kerana tak tahan dengan dunia pantang, Kerana ada solusinya!


Salam sayang dari seorang ibu kepada semua ibu di luar sana,


Fara Fadzil


 


 


Pengedar Shaklee Kuala Lumpur


Shaklee ID – 860722


012-3579599



Sembelit Semasa Berpantang Sampai Serik Nak Beranak Lagi. Adakah Cara Untuk Mengelakkannya?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...