Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Wednesday 14 September 2016

5 Kesan Sampingan Set Menyusu Shaklee

Biasanya kalau orang ambil supplemen untuk tambah susu, mestilah untuk tambahkan susu ibu kan? Tapi, lain pula jadinya kalau ambil set menyusu Shaklee. Jadi ibu-ibu semua, kalau anda bercadang nak amalkan vitamin ibu menyusu Shaklee, bersedialah juga untuk menerima 5 kesan sampingan Set Menyusu Shaklee di bawah ini ye 😉


Ini contoh kesan sampingan yang dialami oleh seorang pengguna set menyusu shaklee:


kesan sampingan set menyusu shaklee


Kesan Sampingan Set Menyusu Shaklee #1 – Parut Jerawat Hilang


Masa bujang, wajah beliau umpama “kawah bulan”, tapi bila dah anak tiga, wajah menjadi cantik berseri bak bulan purnama. Itulah kesan sampingan akibat menyusukan anak dengan set menyusu Shaklee. Habis semua parut jerawat hilang dek penangan vitamin ibu menyusu ini.


Kesan Sampingan Set Menyusu Shaklee #2 – Tona Kulit Sekata


Kalau dulu muka beliau berbalam-balam, ada cerah ada gelap. Sekarang,  bila dah konsisten amalkan set menyusu shaklee, tona kulit menjadi cerah dan sekata.


Kesan Sampingan Set Menyusu Shaklee #3 – Muka Tidak Lagi Berminyak


Muka berminyak punca jerawat. Syoknya bila guna set menyusu Shaklee ni, kesan sampingannya adalah muka beliau tidak lagi berminyak. Maka, jerawat pun segan nak tumbuh lagi.


Kesan Sampingan Set Menyusu Shaklee #4 – Tidak Perlu Bersolek


Parut dah hilang, Kulit dah cerah dan sekata. Muka tak berminyak. Dan jerawat pun dah tak ada. Cantikkan? Natural beauty gitu. Jadi, kenapa perlu lagi bersolek? Untuk ibu-ibu yang selalu sibuk dengan kerjaya dan menguruskan rumah tangga,  kesan sampingan set menyusu shaklee yang satu ini adalah satu bonus besar kerana dapat menjimatkan masa.


Kesan Sampingan Set Menyusu Shaklee #5 – Suami Semakin Sayang


Ada bini cantik, suami manalah yang tak sayang oiiii. Bukan setakat cantik dipandang, malah kulit jadi lagi halus, mulus, lembut, gebu gitew. Sedap sangat buat peluk. Hihihi. Bertambah-tambahlah cinta suami pada beliau kalah masa bercinta zaman bujang dulu :D. Hebat betul kesan sampingan set menyusu shaklee yang ni kan?


Jadi, itulah dia 5 kesan sampingan set menyusu shaklee. Best ke best? 😀


Haa..jangan sampai confuse pula sampai tertanya-tanya beliau ni guna set menyusu ke set kulit cantik shaklee sampai dapat side effect macam ni?


Set Menyusu Shaklee


Apa yang beliau amalkan dalam set menyusu shaklee untuk dapatkan kesan sampingan yang ‘awesome’ macam tu?


Ini senarainya:


  • ESP – ESP adalah protein soya yang bukan sekadar melancarkan pengeluaran susu, tetapi fungsi utama protein adalah untuk membina dan membaiki sel dan tisu. Parut jerawat umpama sel atau tisu kulit yang rosak. Maka, selain menambahkan susu ibu, ESP juga telah membantu beliau menghilangkan parut jerawat dengan membaiki sel-sel dan tisu kulit yang rosak ini. Ia membantu menghilangkan strecthmark, menggebukan dan menghaluskan kulit.kesan sampingan set menyusu shaklee

 


  • Vitamin C – Vitamin C penting untuk ibu menyusu bagi membantu penyerapan zat dari makanan dengan optimum supaya badan tidak mengalami kekurangan nutrisi akibat penyusuan bayi. Namun, vitamin c juga adalah vitamin yang penting untuk kesihatan kulit dan memberi perlindungan antioksidan bagi mencegah penyakit dan kesan radikal bebas. Dengan perlindungan vitamin c, kulit menjadi lebih cerah dan berseri.

kesan sampingan set menyusu shaklee


  • Vita-lea – Vita-lea adalah multivitamin dan multimineral yang bantu melengkapkan zat tubuh badan kita. Badan yang cukup zat bukan sahaja memberi tenaga kepada ibu menyusu tetapi juga memastikan sistem badan dan hormon bekerja dengan cekap dan stabil. Badan yang sihat dan hormon yang teratur akan menghasilkan juga kulit yang cantik.

  • B-complex – Vitamin b-complex shaklee mengandungi kesemua spektrum vitamin b. Ia membantu memberi tenaga, melancarkan peredaran darah dan bersifat anti-stress. Stress adalah faktor utama merencatkan pengeluaran susu dan pertumbuhan jerawat. Dengan b-complex, ibu akan rasa lebih tenang, jadi susu mudah keluar dan jerawat pun segan nak muncul lagi.

  • Alfalfa– Alfalfa sememangnya milkbooster yang hebat. Dan ia juga adalah pendetoks yang cekap juga! Alfalfa membantu untuk membuang toksin dalam darah. Bila toksin dah tiada dalam badan, maka jerawat pun hilang dan susah lagi nak datang-datang.

kesan sampingan set menyusu shaklee


  • Ostematrix – Ostematrix dalam set menyusu bertujuan untuk membekalkan kalsium yang mencukupi kepada ibu kerana penghasilan susu ibu akan mengambil kalsium dari badan ibu. Tapi, ostematrix juga dapat memberikan tidur yang berkualiti kepada si ibu. Jadi, ibu akan kelihatan lebih bermaya apabila mengamalkan ostematrix ini. Kan lebih cantik begitu?

Ini cerita kesan sampingan set menyusu shaklee sahaja. Nak tahu keberkesanan #setmenyusushaklee ni dalam menambahkan susu, boleh rujuk di sini.


OK, itu sahaja perkongsian saya pada malam ini. Jika ingin tahu lebih lanjut atau berminat nak dapatkan set menyusu shaklee ini, boleh hubungi saya di 012-3579599 atau terus beli secara online di sini.


Selamat malam semua! 🙂


Fara Fadzil


 


 


SID: 860722


#shakleeulukelang


012-3579599



5 Kesan Sampingan Set Menyusu Shaklee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...