Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Sunday 18 September 2016

Pengedar Shaklee Wangsa Maju - Nurul Amelza Kamel

Kalau ada sesiapa di kawasan Wangsa Maju dan sekitar yang ingin mendapatkan vitamin Shaklee dengan segera, anda bolehlah menghubungi Pengedar Shaklee Wangsa Maju – Nurul Amelza Kamel di 019-3058619.


Sejarah perkenalan saya dengan Amelza Kamel


Sejarah perkenalan saya dengan Nurul Amelza atau nama Facebook nya Amelza Kamel ini bermula kira-kira 4 tahun yang lalu. Amelza yang lebih mesra  dengan panggilan Mel ni pada asalnya adalah customer saya 😊. Antara yang terawal juga sebenarnya, sebelum beliau mendaftar menjadi ahli dan kemudian bersama-sama dengan saya untuk membina bisnes Shaklee.


Pengedar Shaklee Wangsa Maju

Pengedar Shaklee Wangsa Maju – Nurul Amelza Kamel


Masa tu, saya sendiri baru je nak kenal dunia bisnes Shaklee ni. Dari ahli makan sendiri berjinak-jinak menjadi distributor yang aktif.  Jadi, sebagai langkah permulaan memperkenalkan diri saya sebagai pengedar Shaklee, saya pun passkanlah flyer kat encik hubby supaya dia bagi flyers tu kat kawan-kawannya di pejabat.


Tak sangka.. Allah Maha Baik, Dia lorongkan Amelza Kamel

beli dengan saya. 😚 Saya ingat lagi, pembeliannya yang pertama adalah set menyusu sebab baru je lepas bersalin anaknya yang kedua masa tu. Alhamdulillah, pengambilan alfalfa dapat membantu Mel dalam menjayakan penyusuan anaknya dan saya pun tumpang gembira sebab berjaya membantu orang lain dengan melakukan bisnes ini.


Lepas tu, dua tiga kali jugak rasanya Mel repeat order ngan saya especially alfalfa. Mel order bukan untuk diri sendiri je, malah untuk family sekali sebab Mel pernah juga dapatkan set kulit cantik bagi pihak adiknya daripada saya.


Seeing her potential yang suka berkongsi dengan orang lain, saya pun ajak Mel join jadi ahli. She gladly did it! Dan saya pun of course lah 2x ganda hepi 😁😁


As usual, semua downline-downline saya, saya kumpulkan dalam satu group. Masa tu ada satu je group yang saya handle. Lepas tu, bila empayar semakin besar dan saya pun dah boleh kenalpasti downline yang nak makan sendiri dengan yang nak bisnes, saya pun create satu group lagi untuk separatekan dua kumpulan ni.


Saya tanya Mel, nak join grup Miracle (for biz) tak? And as expected, Mel cakap, “Alaa..Mel tak taulah. Mel tak pandai nak bisnes2 ni.” Etc etc. Standard lah tu skema jawapan untuk semua orang yang tak pernah buat dan ingat diri diorang takde jiwa biz. Kan? Kan? Hihi.


So, saya pun cakap, “Takpe, join je dulu. Tengok camne. Kalau tak minat nanti, nak left group pun takpe.” (Tapi, dalam hati tentulah nak semua downline saya stay kan?😁)


“Ok, fara. Bole je. Mel tengok je dulu.” Mel bagitau camtu taknak bagi apa2 harapan kat saya.


But, to cut long story short, Mel yang kononnya nak jadi silent reader je dulu, akhirnya jadi leader yang aktif dalam group Miracle sekarang ni.


Dalam sibuk-sibuk dengan kerja hakiki (I know how busy she is, sebab my encik hubby pun 2×5 sibuknya), group sales Mel tak pernah mengecewakan. Tiap-tiap bulan mesti Mel dapat bonus. Alhamdulillah… 😊. Ini adalah satu kepuasan lagi yang saya dapat dengan bisnes ini bila dapat tolong orang lain tambah pendapatan..


Honestly, saya sangat kagum dengan downline saya yang seorang ni. She is very independant. Selalu tolong orang. Very friendly. And very happy go lucky.


She’s very strong. She looks soft outside but very tough inside. Orang takkan boleh baca dia ada masalah sebab muka dia sokmo hepiii aje 😊


Awesome kan? Saya syukur sangat asbab bisnes Shaklee ni saya ditemukan dengan wanita-wanita hebat macam Mel. Raising 2 daughters on her own, kerja pun selalu kena outstation/turun site, tapi bisnes tetap jalan juga 😊💪🏼


Saya doakan agar Allah lorongkan kepada saya RAMAI lagi insan-insan yang hebat di luar sana contoh seperti suri rumah yang multi tasking, wanita bekerjaya yang sukakan cabaran, para pelajar yang nak ada duit sendiri dan nak cepat bayar hutang PTPTN dan sesiapa sahaja yang mempunyai impian untuk menaikkan taraf ekonomi dan kesihatan dan mahu memiliki kebebasan masa dan kewangan untuk saya bantu melalui bisnes Shaklee ini.


Mel adalah satu contoh yang baik yang membuktikan SIBUK adalah BUKAN ALASAN untuk berjaya.


Keep up the smart work, dear. The success is just around your corner ❤️


Jangan lupa, orang yang tinggal di Wangsa Maju, kalau nak vitamin Shaklee dengan segera boleh hubungi Mel di 019-3058619.


Jom sama-sama doakan agar Mel berjaya naik rank Supervisor bulan September ini dan seterusnya cepat-cepat menjadi Master Coordinator. Aminn…


xoxo

Fara Fadzil


012-3579599


18/9/16, Melaka


#shakleewangsamaju


Kalau nak info lanjut, konsultasi vitamin dan jadikan Mel sebagai mentor anda, boleh layari blog beliau http://eshazara.blogspot.my, PM Mel di Facebook Amelza Kamel atau paling mudah whatsapp +60 19 305 8619 😉



Pengedar Shaklee Wangsa Maju - Nurul Amelza Kamel

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...