Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Monday 25 November 2013

Daftar Ahli Shaklee - Semudah Menjadi Ahli Aeon Tapi Lagi Best!

28/11 ni ada aeon card (dulu jcard) sale kat aeon (dulu jaya jusco) wangsa maju. Every purchase rm100 bole dapat rm5/rm10 punye voucher. One of the reasons saya suka shopping kat aeon ni sbb nilah. Shopping2 dpt kumpul points..dapat voucher..jimat! Time org lain beli mahal..sape yg ada aeon card dpt beli murah. Best! Best!

Sama jugaklah dengan Shaklee. Mula2 saya join dulu bukan sbb nak buat side income pun. Tapi sebab nk privilege dapat beli vitamin dengan harga ahli. Sbb lagi murah! Bila murah, nak shopping vitamin utk orang tersayang pun tak berkira. Adik beradik, kawan2 pun bnyk tumpang sekaki. Bila dah banyak shopping utk diri sendiri, mak ayah, adik beradik, kawan2..dapatla banyak kumpul uv..bila cukup uv..dapatla bonus Shaklee. Minimum bonus Shaklee bagi bila cukup uv is dalam rm23++.

Sedangkan dapat rm5/rm10 voucher aeon pun dah hepi, bila dapat lebih dr rm20 lglah hepii. Lagiilaa best! Best! Best! Yelah..sape nak bagi..kan? (Haha..teringat lagi rasa 'perak' masa first time dapat cek dari Shaklee).

Dan apa yang bertambah2 best lagi, tak perlu pun pegi branch nak beli vitamin. Tak payah beratur kat kaunter. Tak payah bersesak2 dengan traffic jam dan org segala. Semuanya boleh beli online aje..n Shaklee akan hantar kat kita. Tak kira beli satu barang ke 100 barang ke..flat rate postage rm10 untuk Semenanjung and rm20 untuk sabah sarawak. Silap2 boleh dapat free postage takpun free vitamin macam bulan lepas dan bulan ni. Jimat duit minyak. Jimat tol. Jimat masa.

So, siapa2 pengguna Shaklee yang masih belum jadi ahli..saya galakkan sangat2 untuk daftar jadi ahli..sbb banyak faedahnya walaupun untuk makan sendiri..jgn ingat daftar ahli Shaklee hanya untuk orang yang nak buat bisnes saja :)

Tak mahal pun RM75 untuk Semenanjung Malaysia dan RM85 untuk Sabah dan Sarawak. Tapi, just a piece of advise.. Pilihlah sponsor yang berilmu sebab anda pasti perlukan consultation dan guide untuk pengambilan supplement yang betul.

Jika anda mahu bersama-sama saya, sila hubungi farafadzil [at] gmail.com atau sms/whatsapp 012-357 9599. InsyaAllah, saya akan lakukan yang terbaik untuk membimbing anda. Hidup memberi tanpa syarat pasti akan menerima tanpa had :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...