Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Thursday 28 November 2013

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK UNTUK MELAMBATKAN PENUAAN?


Ramai yang tertanya-tanya mengapa vivix dikatakan supplemen anti-penuaan yang terbaik di dunia. Jadi, kali ini mari kita lihat bagaimana Vivix bertindak untuk melambatkan penuaan.
Sebagaimana produk-produk Shaklee yang lain, Vivix juga diuji secara klinikal. Daripada ujian ini, satu perkara utama yang telah ditemui ialah ramuan di dalam Vivix ini menunjukkan impak positif kepada 4 mekanisme penuaan pada tahap selular (unit asas sel).

Apakah 4 mekanisme (punca) penuaan pada tahap selular itu?

vivix shaklee, anti penuaan, mekanisme penuaan pada tahap sellular

 1. KEROSAKAN DNA - Setiap hari, setiap sel tubuh kita diserang dengan berjuta-juta radikal bebas yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (yang bukan sel sebenar/mengandungi kesilapan) yang akan menggangu fungsi sel dan panjang umur.

Bagaimana Vivix bertindak? --> Ramuan Vivix mengandungi resveratrol dan polifenol yang melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2. PENGAWALAN GENETIK - Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Bagaimana Vivix bertindak? --> Ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.

3. PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MEROSOT OLEH SEL-SEL - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.

Bagaimana Vivix bertindak? --> Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

4. PENIMBUNAN PROTEIN AGE - Penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Bagaimana Vivix betindak? --> Ramuan Vivix adalah 10x ganda lebih hebat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan penuaan

Selain dari bertindak sebagai anti penuaan, Vivix juga terkenal untuk memelihara kesihatan jantung, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kecergasan secara keseluruhan.

Jadi, jika anda ingin memiliki Vivix dengan sesuatu yang istimewa, hantarkan pesanan kepada farafadzil[at]gmail,com atau sms/whatsapp 012-3579599 sekarang juga!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...