Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Sunday 24 November 2013

Manfaat Dan Testimoni Vivix Untuk Kencing Manis


Vivix terkenal sebagai tonik anti penuaan tetapi ramai yang menganggap anti penuaan adalah hanya untuk kelihatan muda, muka tidak berkedut. Tapi, hakikatnya bukan itu sahaja. Orang yang muda sudah tentulah disinonimkan juga dengan orang yang sihat dan cergas serta bebas dari penyakit kronik seperti kencing manis atau diabetes.

Jadi, salah satu manfaat pengambilan Vivix yang berterusan adalah dapat mengawal kencing manis selain berfungsi sebagai antioksidan yang melindungi sel-sel badan dari kerosakan akibat serangan radikal bebas. 

Bagaimana Vivix membantu mengawal diabetes?

Ramuan Vivix yang terdiri daripada campuran botani yang kaya dengan resveratrol dan polifenol dapat memberi manfaat kepada pesakit diabetes dengan:


  •  Memperlahankan atau mengurangkan Sindrom Resistansi Insulin (“metabolic syndrome”) – Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak.  Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan kencing manis yang disebabkan oleh kerosakan gen.
  • Mengawal kepekatan gula dalam darah – Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun, pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah kita meningkat. Dengan Vivix, polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.
  • Mengelakkan kerosakan mata, menggalakkan penyembuhan luka dengan segera -  Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.
  • Mencegah pembentukan protein AGE – Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan penbentukan protein AGE ini.

Sekarang, mari kita lihat beberapa testimoni pesakit kencing manis yang telah mengamalkan Vivix ini..

testimoni vivix, vivix untuk kencing manis, vivix untuk diabetes

testimoni vivix, vivix untuk kencing manis, vivix untuk diabetes

testimoni vivix, vivix untuk kencing manis, vivix untuk diabetes

testimoni vivix, vivix untuk kencing manis, vivix untuk diabetes

testimoni vivix, vivix untuk kencing manis, vivix untuk diabetes

Walau bagaimanapun, Vivix bukanlah ubat untuk merawat kencing manis. Pesakit kencing manis masih perlu mengambil ubat kencing manis yang dipreskrepsikan oleh doktor seperti biasa sehingga doktor sendiri yang mengesahkan sebaliknya. Pengambilan makanan juga perlu dipantau dan dikawal terutama untuk makanan yang mempunyai kandungan karbohidrat dan gula yang tinggi, bukan sahaja untuk mereka yang disahkan telah menghidap penyakit kencing manis tetapi juga untuk semua yang ingin kekal sihat. Ini kerana punca penyakit kencing manis bukanlah kerana tabiat pemakanan kita pada hari ini tetapi pemakanan yang sudah kita amalkan selama berbelas atau berpuluh tahun sebelum itu.

Untuk pesanan Vivix dengan tawaran istimewa, hubungi farafadzil[at]gmail.com atau sms/WhatsApp 012-3579599 sekarang juga :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...