Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Thursday 7 November 2013

Dapat bonus setiap tengah bulan..siapa tak mahu?


jadi ahli shakleeYa! Secara logiknya, ada ke sesiapa yang tak mahu dapat bonus setiap tengah bulan? Time kebanyakan orang lain semakin sesak, semakin berkira-kira untuk berbelanja, dompet makin menipis, duit dalam bank semakin susut..tapi kita pulak terima  bonus $$$$ dalam akaun. Siapa yang tak mahu?

Apatah lagi bonus $$$$ yang kita terima tu pulak..kita sendiri yang tentukan. Nak 2 angka, 3 angka, 4 angka malah 5, 6 angka pun boleh.  Janji rajin berusaha. Janji rajin meminta dari yang Maha Esa.  

jadi ahli shaklee
Sekarang ni, kos hidup semakin tinggi. Gaji setiap bulan mungkin cukup tapi kebanyakannya ramai yang cukup-cukup saja daripada yang terlebih dari cukup.  Bila tolak hutang kereta, hutang/sewa rumah, ptptn, etc etc..  yang gaji jadi tak cukup pun ada. Tiap kali minyak naik, gula naik, harga barang naik pasti ramai yang mengeluh. Tapi, apa yang dapat kita buat pun. Cakap macam mana pun ia umpama anjing menyalak bukit. Jadi, daripada kita membuang masa dan tenaga kepada sesuatu yang kita tidak mempunyai kuasa untuk mengubahnya…apa kata kita mengubah pendapatan kita sendiri. Nak tunggu increment..setahun sekali pun belum tentu kan? 

Tak mahu ke realisasikan impian memiliki kereta idaman, rumah idaman, pergi melancong, menolong orang susah, membalas jasa ibu bapa, menghantar anak-anak ke tempat yang terbaik tanpa berkira-kira dan bertanya diri sendiri “eh cukup ke duit untuk sampai hujung bulan ni?” Tak mahu ke di tengah-tengah bulan yang biasanya ‘sempit’ kita luaskan? Tak mahu ke tatkala orang lain sedang menunggu gaji kita pula mendapat bonus? Tak mahu ke tambahkan pendapatan supaya dapat menolong pasangan, ibu bapa dan ahli keluarga yang lain?

Saya yakin kita pasti menjawab MESTILAH MAHU!

jadi ahli shaklee


Kalau anda mahu dapat bonus di tengah-tengah  bulan, saya ada caranya! Hanya dengan bayaran pendaftaran RM65 dan postage RM10 (Sem. M’sia)/RM 20 (Sabah/Sarawak) anda sudah boleh memulakan bisnes Shaklee. Tiada modal lain dan tak perlu simpan stok. Tak reti bisnes? Jangan risau. Saya juga bermula dari ZERO. It’s always from zero we become a HERO.  Jika anda MAHU dan tekad untuk mengubah hidup anda , anda pasti MAMPU melakukan bisnes ini seperti yang lain. Setiap pendaftaran bersama saya, anda akan dibimbing di dalam group bisnes yang cukup ekslusif di mana anda akan belajar dan membina ilmu tentang segalanya untuk menjadi distributor Shaklee yang berjaya. Sudah ramai yang menjadikan bisnes Shaklee ini sebagai sumber pendapatan utama apabila bonus yang diperolehi daripada Shaklee lebih daripada gaji bulanan mereka. Dan tidak kurang juga yang telah mencapai peringkat yang tertinggi dalam usia yang cukup muda (usia 20-30an). Bersama-sama kami, bukan sahaja anda dapat membina personaliti yang berjaya di mata manusia, tetapi kami juga mahukan kita semua cemerlang di akhirat sana. Dan yang paling best, bisnes ini bisnes anda. Sebanyak mana anda usahakan, sebanyak itulah yang anda akan dapat. Dan tidak mustahil, suatu hari nanti bonus anda akan melebihi saya jika anda berusaha gigih. Jadi, fikir apa lagi? Jom kita sama-sama membina MOMENTUM untuk menjadi insan yang cemerlang.

Berminat? Hubungi farafadzil@gmail.com atau sms/whatsapp 012-357 9599 untuk menjadi ahli Shaklee dan memulakan langkah mencapai financial freedom sekarang! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...