Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Sunday 10 November 2013

PROMOSI SHAKLEE- Kenapa WAJIB miliki VIVIX Shaklee bulan November 2013


Alamak! Baru terperasan yang bulan November ni saya belum lagi mewar-warkan promosi yang Shaklee tawarkan untuk kita semua. Nak tau apa dia? Taraaaa!!!

vivix
 
Ya! Anda tak salah melihat! Promosi pada bulan November ini adalahVIVIX!! Buat kali keduanya pada tahun 2013 ini, Shaklee menawarkan harga hebat untuk TONIK ANTI PENUAAN YANG TERHEBAT di abad ini!! Jadi, memang WAJIB untuk memilikinya!

Dengan setiap pembelian 6 botol Vivix anda akan mendapat percuma satu lagi botol yang bernilai RM475!!! Hahh.. tak juling mata tengok keuntungan sebanyak tu?? Masih tawaran tak menarik? Nah baca seterusnya…Sekiranya anda membeli 6 botol Vivix bulan ini,selain daripada sebotol Vivix secara PERCUMA, kesemua Vivix anda juga akan dihantar secara PERCUMA (RM10), anda akan mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA (RM65) dan yang paling best sekali anda juga akan menikmati CASH BONUS sebanyak RM241++ yang membawa penjimatan total sebanyak lebih daripada RM791!!! Banyak tuuuu!!!

Tak nak beli Vivix banyak-banyak?

Bolehh..takde masalah..jemput hubungi 012-357 9599 supaya saya boleh quote harga untuk setiap kuantiti yang anda mahukan ye!

Tetapi, yang pasti kalau beli borong lagilahhh JIMAT!! Sebabnya bermula daripada pembelian 2 botol Vivix dan ke atas anda bukan sahaja mendapat Vivix yang dihantar secara percuma, tetapi juga KEAHLIAN SHAKLEE secara PERCUMA yang melayakkan anda BUKAN SAHAJA mendapat HARGA ISTIMEWA VIVIX SEPANJANG MASA, tetapi juga SEMUA produk Shaklee Malaysia di pasaran. Cash bonus? Mestilah ada!!! Bermula dengan RM36++ untuk pembelian dua botol Vivix, anda akan menikmati lebih banyak cash bonus sekiranya lebih banyak Vivix yang anda beli!

Mengapa orang GILAkan VIVIX?

Vivix merupakan penemuan Shaklee yang terhebat di abad ini. Ia mengandungi formula rejuvetrol (yang terdiri daripada resveratrol dan polifenol) yang menyebabkan Vivix 10 kali ganda lebih berkuasa daripada resveratrol sahaja dalam memperlahankan mekanisma penuaan sel. Tahukah anda apa fungsi resveratrol? Resveratrol dapat melawan dengan baik penyakit kencing manis, anti-cancer, anti-penuaan, membaiki kerosakan DNA dan menyokong penuaan yang sihat.

Ramuan Vivix yang terdiri daripada lobak ungu, European elderberry, polyganum cuspidatum dan terutama sekali anggur Muscadine membuatkan Vivix menjadi tonik anti-oksidan yang sangat kuat. Pernahkah anda melihat anggur muscadine? Ianya merupakan anggur yang bersaiz bola golf! Bayangkan biasanya kita nak beli anggur merah yag kecil comel lote tu pun dah berharga berpuluh ringgit, inikan pula nak dapatkan anggur muscadine ni.Kalau kat KLCC tu, sebiji pun dijual beratus tau!! Dan kalau kita perlu makan anggur ini setiap hari untuk mengekalkan kesihatan dan awet muda, bayangkan berapa ribu kita akan habiskan untuk sebulan? 
vivix

Tapi sekarang, kita beruntung sebab Shaklee dah hasilkan Vivix ni. Hanya perlu ambil satu sudu setiap hari untuk mengekalkan keremajaan dan kesihatan yang optimum! Sebotol pula boleh tahan sehingga 1-2 bulan berbanding sebiji anggur muscadine yang mungkin hanya tahan sehari untuk sebiji! SANGAT JIMAT bukan?

Jadi, kalau di bulan-bulan yang lain anda masih rasa Vivix ini mahal, rebutlah peluang untuk memborong Vivix pada bulan November ini sementara promosi masih berlangsung. Tawaran sah sehingga 30 Novermber 2013 ini sahaja!

Jom!!! Hidup 25 tahun lebih lama tetapi merasa 25 tahun lebih muda dengan Vivix. Hubungi farafadzil@gmail.com atau sms/whatsapp 012-3579599 untuk pesanan dan pertanyaan lanjut :)

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnose, merawat, mencegah atau menyembuh mana-mana penyakit. Sila dapatkan khidmat nasihat doktor atau pakar perubatan untuk sebarang permasalahan berkaitan penyakit anda.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...