Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Thursday 5 December 2013

Jom Rebut Harga Terbaik Omega Guard Shaklee Pada Bulan Ini!

Ya, bulan ini bulan Omega Guard pula! Shaklee menawarkan promosi BUY 6  Omega Guard FREE 1 sepanjang bulan Disember ini. Jadi, kalau anda masih mencari-cari harga terbaik untuk Omega Guard ini, rebutlah peluang yang terbentang di depan mata ni sekarang.

harga terbaik omega guard shaklee

Dan ada yang LEBIH BAIK lagi! Apa yang tak diumumkan dalam poster kat atas ini ialah apabila anda membeli 6 botol Omega Guard ini, anda akan dapat menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA juga! Jimat RM65 kat situ tau!

Tapi, kalau tak nak beli banyak-banyak pun, anda masih boleh dapatkan sesuatu yang istimewa. Nak tahu apa dia, meh hubungi saya (012-3579599)!

Ramai yang memborong Omega Guard pada bulan ini kerana ia adalah supplement untuk seisi keluarga. Ini kerana Omega Guard merupakan minyak ikan yang tulen yang mempunyai pelbagai khasiat untuk semua peringkat umur,dari dalam kandungan sehingga ke warga emas

Yang si bayi, mendapat khasiat DHA dari Omega Guard dari ibu yang mengandung dan menyusukannya.
Yang si kakak kunyah Omega Guard untuk menghilangkan asthmanya.
Yang si abang makan Omega Guard untuk bijak dalam pelajarannya.
Yang si isteri ambil Omega Guard untuk melangsingkan semula tubuhnya.
Yang si suami telan Omega Guard untuk kawal kolestrolnya.
Yang si ibu makan Omega Guard untuk hilangkan sakit sendinya.
Yang si ayah amal Omega Guard untuk sihat jantungnya.
Yang si datuk makan Omega Guard untuk kawal darah tingginya.
Yang si nenek telan Omega Guard untuk elakkan sikap pelupanya.

Sebotol Omega Guard mengandungi 90 biji kapsul minyak ikan. Kanak-kanak ambil sebiji manakala orang dewasa ambil 2-3 biji. Jadi, kalau semua nak ambil Omega Guard, tak sampai sebulan sebotol tu dah abes. Sebab tulah wajib rebut tawaran buy 6 free 1 Omega Guard pada bulan ni! Jimat dan berbaloi-baloi!!

Dan sempena promosi Omega Guard ini, VItamin Online Store turut menawarkan sesuatu yang istimewa untuk pembelian set-set vitamin yang mengandungi Omega Guard seperti berikut:
  • Set Hamil Trimester 2 & 3
  • Set Kanak-Kanak
  • Set Kurus
  • Set Untuk Lelaki
  • Set Untuk Wanita
  • Set Sendi & Tulang
  • Set Untuk Kecergasan dan Kecerdasan Minda
  • Set Untuk Kesihatan Jantung 

Nak cuba? Meh cepat-cepat hubungi saya di farafadzil[at]gmail.com atau sms/whatsapp 012-3579599. Rebut harga terbaik buy 6 free 1 Omega Guard Shaklee pada bulan ini sekarang!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...