Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Friday 3 January 2014

Harga Borong Alfalfa Shaklee Murah Pembuka Tirai 2014

Alhamdulillah..Allah panjangkan usia kita untuk bertemu lagi di edisi baru 2014. Selamat Tahun Baru saya ucapkan kepada semua pembaca. Semoga tahun ini memberi kita peluang untuk mencipta lebih banyak kejayaan di dunia dan juga di akhirat.

Nampaknya, pembuka tirai 2014 bermula dengan gempak sekali. Pada bulan Januari ini, Shaklee menawarkan promosi kepada produk 'signature' nya iaitu Alfalfa Complex. Kenapa 'signature' Shaklee? Cuba perhatikan, ada tak syarikat lain yang menawarkan alfalfa ini sebagai supplement? Ada tak? Ada tak? Anda sendiri pasti tahu jawapannya bukan? ;)

Alfalfa yang digelar 'raja segala tumbuhan' dan memberi 1001 khasiat ini ditawarkan pada harga yang sangat murah sekali pada bulan januari ini iaitu beli 6 botol alfalfa untuk mendapat alfalfa yang ketujuh secara PERCUMA!! Which means thatt....harga sebotol alfalfa pada bulan ini jatuhhh...menjadi....sangatttt....murah..untuk sesiapa yang membeli borong pada bulan ini!!!

alfalfa shaklee harga, alfalfa murah, promosi alfalfa


Ini juga bermakna, anda boleh menikmati set-set berikut pada harga yang berbaloi-baloi :
  1. Set Menyusu Shaklee
  2. Set Resdung/Asthma/Allergic/Eczema
  3. Set Feminin/Penjagaan Dalaman Wanita
  4. Set Kurus Shaklee
  5. Set Kesuburan Shaklee
  6. Set Detoks
  7. Set Suami Isteri
Mengapa? Sebabnya:
  1. Alfalfa berfungsi sebagai galactagogue dalam set menyusu Shaklee.
  2. Alfalfa membantu membuang toksin dalam darah dalam set resdung.
  3. Alfalfa bertindak membanteras keputihan dalan set feminin.
  4. Alfalfa adalah agen pengangkut yang memudahkan pembuangan najis dalam set kurus shaklee.
  5. Alfalfa mengelakkan rasa 'sakit ketika bersama' dalam set kesuburan shaklee.
  6. Alfalfa mendetoks darah dalam set detoks.
  7. Dan alfalfa juga bertindak sebagai kacip fatimah dalam set suami isteri.


Ohh..ada lagi! Manfaat alfalfa bukan itu sahaja. Ia juga sesuai digunakan untuk penyakit kencing manis, gout, gegata, kencing kotor, kebas2 dan macam-macam lagi!


Berminat? Jom dapatkan promosi Buy 6 Free1 Alfalfa Complex Shaklee ..hanya pada bulan Januari ini. Hubungi farafadzil[at]gmail.com atau sms/whatsapp 012-3579599 cepat2 ye!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...