Sumber - http://www.akupunyer.com/2011/09/teknik-seo-untuk-blogspot.html#ixzz2lAmvaChn

RahsiaVitaminIbu.Com

Salam sayang semua pembaca blog VItamin Online Store..

Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini (www.naturally-vitamin.blogspot.com), kami telah berpindah ke domain baru iaitu Rahsia Vitamin Ibu.

Jadi, untuk informasi dan tips-tips berkaitan dengan Shaklee daripada kami, sila layari website kami di http://rahsiavitaminibu.com ye!

Walaubagaimanapun, setiap update terkini dari Rahsia VItamin Ibu akan di-link kan ke blog ni. Anda hanya perlu klik kepada link yang terdapat dalam setiap entry dan seterusnya akan dibawa kepada artikel terkini di website baru kami.

Fanpage kami tetap sama iaitu VItamin Online Store ... bagi yang belum like FB page ini, tekan button LIKE laju2 agar anda tidak terlepas sebarang informasi terkini dari kami.

Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi 012-357 9599!

Wednesday 12 November 2014

Program Back To School 2015 Bersama Anak-anak di Rumah Kanak-kanak Tunku Budriah Cheras

Biiznillah.. pada 14 Disember 2014 nanti, saya dan rakan-rakan SID dari RichFamily akan bersama-sama meraikan kanak-kanak di Rumah Kanak-kanak Tunku Budriah, Cheras (RKKTBC) dalam satu program yang kami anjurkan sendiri iaitu Program Back to School 2015.


Justeru, saya mengambil peluang ini untuk membuat sedikit sebaran tentang satu kempen yang sedang kami jalankan untuk menjayakan program ini.


Program Back to School 2015


 


Tentang Rumah Kanak-Kanak Tunku Budriah Cheras


Rumah Kanak-Kanak Tunku Budriah Cheras dibangunkan dengan satu tujuan untuk menyediakan tempat perlindungan dan jagaan kepada kanak-kanak yang kurang bernasib baik untuk menjamin pertumbuhan jasmani dan emosi yang sihat dalam suasana tenteram dan selamat. Kanak-kanak yang menghuni RKKTBC ini adalah terdiri daripada anak-anak yatim, miskin, didera, ditinggalkan dan terabai.


Berdasarkan maklumat dari RKKTBC, seramai 70 orang kanak-kanak yang berusia dalam linkungan 7 hingga 12 tahun dikenalpasti akan menjalani sesi persekolahan pada tahun 2015 nanti.


RKKTBC 1


Kempen Back to School 2015


Dengan ini, kami melancarkan Kempen Back to School 2015 untuk membantu anak-anak ini bersedia untuk kembali ke alam persekolahan dengan keadaan yang gembira dan ceria sama seperti anak-anak kita yang lain. Sumbangan yang dikumpulkan nanti akan terus disalurkan kepada tabung untuk pembelian pakaian dan peralatan persekolahan mereka. Kami juga telah mendapatkan kerjasama daripada pihak Mydin bagi menyediakan bekalan kesemua peralatan sekolah yang diperlukan.


Cara untuk membuat sumbangan


Terdapat 2 cara untuk membuat sumbangan kepada tabung Back to School 2015 ini:


1. Membeli sambil beramal


Sepanjang bulan November ini, untuk setiap pembelian produk Shaklee daripada saya atau mana-mana SID dari RichFamily, 10% dari hasil keuntungan jualan akan terus disalurkan kepada tabung Back to School 2015 untuk kanak-kanak di RKKTBC.


Anda boleh menghubungi saya di talian 012-357 9599 untuk sebarang pesanan dan pertanyaan tentang produk Shaklee yang sesuai untuk kegunaan anda dan seisi keluarga. Shaklee menyediakan rangkaian produk bukan sahaja vitamin untuk kesihatan (Healthy Nutrition) seperti set menyusu, set kanak-kanak, set kecantikan, set kurus, set suami isteri, set kesihatan jantung, set kesihatan sendi, dan pelbagai lagi, malah ia turut menawarkan produk-produk penjagaan kulit dan rambut (Healthy Beauty – Nutriwhite, Enfuselle, ProSante), penjagaan berat badan (Healthy Weight – Cinch) dan juga produk penjagaan rumah (Healthy Home -Get Clean) yang selamat, semulajadi dan bebas bahan kimia.


2. Tajaan Peribadi


Cara yang kedua adalah anda juga boleh membuat sumbangan peribadi mengikut kategori seperti di bawah:


  • Tajaan kelengkapan sekolah: RM150

  • Tajaan Set Pakaian Sekolah: RM100

  • Tajaan Sepasang Kasut: Rm30

  • Tajaan Korporat: RM1500 (minima 10 orang)

Selain daripada keperluan persekolahan ini, RKKTBC juga sangat memerlukan bantuan seperti selipar, lampin pakai buang saiz S – XXL dan juga tikar. Jika kutipan tabung Back to School 2015 ini mencukupi untuk menampung keperluan 70 orang anak yang bersekolah, baki wang tersebut (jika ada) akan digunakan untuk membantu belanja dapur dan keperluan-keperluan lain pula.


Kutipan atau tajaan boleh disalurkan terus ke akaun Master Lydzar Rusman seperti yang tertera di bawah:


Bank: CIMB


No akaun: 7602390876


Email: lydzar@gmail.com


Dan mohon kerjasama dari pihak tuan/puan untuk mengisi borang ini untuk penyerahan resit rasmi : bit.ly/tabungBackToScoolRAYTBC


Kerjasama dan keprihatinan dari semua pihak dalam menjayakan kempen ini kami dahului dengan ucapan terima kasih.



Surah Al-Anam : Ayat 152 – “Dan janganlah kamu hampiri harta anak yatim melainkan dengan cara yang baik (untuk mengawal dan mengembangkannya, sehingga ia baligh dewasa, serta layak mengurus hartanya dengan sendiri); dan sempurnakanlah segala timbangan dan sukatan dengan adil.”



Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai program ini, anda boleh hubungi saya di talian 012-3579599.


Salam sayang,


Fara Fadzil – Pengedar Shaklee Pilihan Ramai di KL


ID: 860722


012-3579599



Program Back To School 2015 Bersama Anak-anak di Rumah Kanak-kanak Tunku Budriah Cheras

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...